Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Νέα Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Η πλέον δυναμική έκδοση της νέας GLA, έχει την υπογραφή της AMG και οδηγεί τους πελάτες της Mercedes σε ένα νέο μονοπάτι ισχύος και επιδόσεων.

Με δύο εκδόσεις και την υπογραφή της AMG, η νέα Mercedes GLA στην κορυφαία της έκδοση από πλευράς απόδοσης, προσφέρεται για όσους θέλουν να έχουν ένα ικανό αυτοκίνητο για τις εκδρομές τους αλλά και για κάποιους πολύ γρήγορους γύρους σε πίστα αγώνων. Οι GLA 45 4MATIC+ και GLA 45 S 4MATIC+, είναι οι δύο προτάσεις που έρχονται με φόρα να δώσουν τηνν πληρότητα που μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα πραγματικά δυναμικό σε επιδόσεις αυτοκίνητο που ταυτόχρονα έχει και light off road δυνατότητες.

Με την πρώτη έκδοση, την «απλή» GLA45 AMG 4MATIC+, η ισχύς είναι στους 387 ίππους. Είναι δηλαδή πιο δυνατή από την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου. Στη δυνατότερη έκδοση, η ισχύς είναι 421 ίπποι. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 4κύλινδρος turbo με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, που έχει και την σφραγίδα του πιο δυνατού της κατηγορίας του. Αμφότερες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων SPEEDSHIFT DCT 8G, με τεχνολογία διπλού συμπλέκτη.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους τέσσερις τροχούς, με την κατανομή της να είναι αυτόματη μέσω του AMG TORQUE CONTROL, προκειμένου να έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες που έχει να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Οι τεχνολογίες που έχουν ενσωματωθεί στον κινητήρα, έχουν αυξήσει σημαντικά την απόδοσή του. Μεταξύ άλλων, το δίλιτρο σύνολο έχει την πλέον πρόσφατη έκδοση του συστήματος διαχείρισης του καυσίμου αλλά και το control ελέγχου του turbo, το οποίο μπορεί να φτάσει έως και τις 169.000 σ.α.λ. ανεβάζοντας πίεση υπερπλήρωσης έως και 2,1 bar.

Στο δίλιτρο μοτέρ έχει εφαρμοστεί και η τεχνολογία ψεκασμού καυσίμου δύο σταδίων, προκειμένου να είναι πάντα η απόδοση ιδανική σε κάθε περίπτωση, με αμεσότητα στην απόκριση όταν ο οδηγός πιέζει το γκάζι, ανεξαρτήτως φορτίου του κινητήρα. Για την καλύτερη δυνατή προσαρμογή της απόδοσης στις εκάστοτε συνθήκες, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 6 προγράμματα λειτουργίας μέσω του AMG DYNAMIC SELECT (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual και Race).

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, η έκδοση με τους 387 ίππους έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα και επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η δυνατότερη με τους 421 ίππους, η τελική ταχύτητα είναι 270 χλμ./ώρα και το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,3 δευτερόλεπτα. Η πλήρης αποκάλυψη του αυτοκινήτου και των χαρακτηριστικών του καθώς και των τιμών με τις οποίες θα διατεθεί στις αγορές της Ευρώπης, αναμένεται να γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης σε λίγες μέρες.

Δημοφιλή στο Protothema.gr