Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Μercedes-AMG: Νέα πανίσχυρα PHEV μοντέλα με 800+ άλογα!

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Στο πλαίσιο των TecDays και την παρουσίαση των εξηλετρισμένων πλάνων για τα νέας γενιάς Mercedes-AMG επιβεβαιώθηκε πως η επερχόμενη «καυτή» έκδοση της C-Class μπορεί να αποκηρύττει τον V8, αλλά προβάλλει ισχυρότερη από ποτέ!

Η Mercedes-AMG ανακοίνωσε πως τα νέα της… θηρία θα βασίζονται σε δύο plug-in υβριδικές διατάξεις. H κορυφαία θα συνδυάζει έναν twin-turbo V8 χωρητικότητας 4,0 λίτρων και η μικρότερη έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο. Στην τελευταία θα βασιστεί ένα από τα μοντέλα που έχουν τραβήξει τα φώτα τη δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα, η ισχυρότερη έκδοση της νέας C-Class, η επερχόμενη Mercedes-AMG C63e 4Matic.

Έτσι, τέλος στη φημολογία έβαλε η ίδια η Merc η οποία επιβεβαίωσε του λόγου το αληθές: Η νέα Mercedes-AMG C63e 4Matic θα… μπαίνει στην πρίζα. Και μολονότι το «καυτό» σεντάν αποκηρύττει τον V8 για τα «μάτια» ενός τετρακύλινδρου 2.000 κ.εκ. (M139 – όπως η AMG A45), θα είναι ισχυρότερο από το απερχόμενο «αδερφάκι» του με τον 8κύλινδρο. Αυτό διότι θα ενσωματώνεται και ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα.

Ο twin-turbo βενζινοκινητήρας στον μπροστινό άξονα θα παράγει κοντά στους 443 PS, το ηλεκτρικό μοτέρ θα φτάνει από τους 95 PS έως τους 204 PS (για συγκεκριμένο διάστημα), ενώ η συνδυαστική ισχύς αναμένεται να υπερβαίνει τα 600 άλογα.

Το ηλεκτρικό σύστημα θα αποτελεί μια «ενιαία» compact μονάδα (Electric Drive Unit – EDU) τοποθετημένη στον πίσω άξονα και απαρτιζόμενη από ένα αυτόματο κιβώτιο δύο σχέσεων, τον ηλεκτροκινητήρα, την μπαταρία και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Η απόφαση της Merc να τοποθετήσει την EDU στον πίσω άξονα – και όχι στο κέντρο- έχει σημαντικά οφέλη στη βελτιστοποίηση της κατανομής του βάρους.

Εδώ βλέπετε την GT 4 ως μοντέλο επίδειξης της νέας PHEV τεχνολογικής βάσης

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η νέα Mercedes-AMG C63e 4Matic θα είναι το πρώτο μοντέλο της που θα ενσωματώνει ένα ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο τούρμπο, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ακαριαία επιτάχυνση, αλλά και περισσότερες δόσεις ροπής στις χαμηλές ταχύτητες. Ειδικότερα, θα υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτεράκι προσαρτημένο στον άξονα του υπερτροφοδότη, ανάμεσα στις δύο φτερωτές.

Στις περισσότερες περιπτώσεις (σε νορμάλ συνθήκες) η κίνηση θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα, αλλά αν διαγνωσθεί απώλεια πρόσφυσης τότε αμφότεροι οι κινητήρες θα στείλουν τη δύναμη στους μπροστινούς τροχούς.

Η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 6,1 kWh και βάρους 89 κιλών, με προηγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης που θα μπορεί να διατηρεί τη θερμοκρασία σταθερή στους 45 βαθμούς Κελσίου – ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης. Σημειώνεται πως το μοντέλο θα μπορεί υπό προϋποθέσεις να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα.

Αναφορικά με τα προφίλ οδήγησης, υπάρχουν τα, Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual. Στο πρώτο λειτουργεί αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας, στο δεύτερο τα δύο μοτέρ συνεργάζονται με φόντο την αποδοτικότητα, ενώ στα υπόλοιπα προτάσσονται οι επιδόσεις, παραμετροποιώντας –μεταξύ άλλων- τα συστήματα διεύθυνσης και ανάρτησης.

Όσον αφορά το PHEV κινητήριο σύνολο με το V8 μοτέρ, αυτό θα κάνει την εμφάνισή του στην επερχόμενη GT73e 4Matic και θα παράγει περισσότερα από 800 άλογα και 1.000+ Nm ροπής. Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα απαιτεί μόλις 3.0 sec.

Όπως επισημαίνει, τέλος, η Merc, εντός του έτους θα αφιχθεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό AMG ηλεκτρικό, το οποίο θα βασίζεται στην ολοκαίνουρια EQS, ενώ στη συνέχεια θα λανσαριστούν και άλλες AMG εκδόσεις των μοντέλων EQ.

Διαβάστε επίσης:
Νέα Mercedes EQS: Ολοταχώς για την αποκάλυψη
Τι θα πληρώσετε για να φορτίσετε στους ταχυφορτιστές της Tesla στην Ελλάδα;
Δοκιμή: Tesla Model 3 Long Range

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto