Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

MINI Together Event στην Driving Academy

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr) Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

Σε μία παρουσίαση με επίκεντρο την οδήγηση, παρουσιάστηκαν (και επίσημα) στην Ελληνική αγορά τα ανανεωμένα MΙΝΙ, με τις αλλαγές τους να αφορούν κυρίως το σχεδιαστικό μέρος. Τέλος ανακοινώθηκε και επίσημα πως από το 2030 η εταιρία θα παράγει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα.

Στην παρουσίαση οδηγήσαμε το αμιγώς ηλεκτρικό SE το Countryman Plug-in Hybrid και το Mini John Cooper Works στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα της Driving Academy.

Τα νέα μοντέλα ξεχωρίζουν από τη μεγαλύτερη γρίλια στο εμπρός μέρος, η οποία περιβάλλεται από ένα μαύρο εξαγωνικό περίγραμμα. Την ίδια στιγμή, τα φώτα ομίχλης που συναντούσε κανείς χαμηλά στον προφυλακτήρα έχουν αντικατασταθεί από κατακόρυφους αεραγωγούς, ενώ στάνταρντ είναι πλέον τα φώτα LED.

Οι αλλαγές στο εμπρός μέρος του βρετανικού μοντέλου συνεχίζονται με το μαύρο (αντί για ασημί) περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων και το βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος (αντί για μαύρο) κεντρικό και οριζόντιο τμήμα του προφυλακτήρα.

Επεμβάσεις έχουν γίνει και στα φτερά, καθώς και στα πλευρικά φλας, τεχνολογίας LED, την οποία έχει και το λευκό φως της όπισθεν στο πίσω μέρος, που με τη σειρά του βρίσκεται σε νέα θέση.

Εσωτερικά

Στην καμπίνα των ανανεωμένων MINI, θα παρατηρείστε αμέσως την πιο ορατή αλλαγή, που αφορά την οθόνη των 5 ιντσών, η οποία αντικαθιστά τον αναλογικό πίνακα οργάνων εμπρός από τον οδηγό.

Από εκεί και πέρα, διαφορετικά είναι τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος, που βρίσκονται κάτω από την οθόνη των 8,8 ιντσών του συστήματος infotainment, ενώ οι piano black επενδύσεις ανήκουν πλέον στον στάνταρντ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Η Maxi γκάμα των MINI

Η βασική έκδοση One είναι διαθέσιμη σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, χρησιμοποιώντας έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 (1.499 κ.εκ.) με απόδοση 102 ίππων, ενώ το ίδιο μοτέρ στην έκδοση Cooper αποδίδει 136 ίππους.

Ο 2λιτρος (1.998 κ.εκ.) και 4κύλινδρος κινητήρας των εκδόσεων Cooper S αποδίδει πλέον 178 ίππους (Euro 6d και αυτός).

Στην κορυφαία έκδοση John Cooper Works η ισχύς είναι στους 231 ίππους στις 5.000 – 6.000 σ.α.λ. και η ροπή 320 Nm στις 1.550 – 4.450 σ.α.λ. (3θυρες και convertible εκδόσεις). Για τα Mini Countryman & Clubman JCW, υπολογίστε 306 ίππους στις 5.000 – 6.250 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής στις 1.750 – 4.500 σ.α.λ.

Τέλος, η έκδοση SE παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 184 ίππων.

Όλα αυτά όμως έως το 2030, γιατί από τότε και έπειτα… η MINI μετατρέπεται σε μάρκα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η ώρα της οδήγησης

Η θέση πίσω από το τιμόνι είναι πολύ καλή και δίνει την αίσθηση πως «φοράτε» το αυτοκίνητο. Απολαμβάνετε το σύστημα διεύθυνσης, με την αμεσότητα, που σχεδόν γίνεται σημείο αναφοράς.

Μετά τα πρώτα περάσματα σημαδεύετε το ιδανικό σημείο της στροφής και της άσκησης/διαδρομής «Παρκούρ» που έχει ετοιμάσει το επιτελείο της Driving Academy και αναδεικνύουν την οδική συμπεριφορά και την ευχαρίστηση της οδήγησης.

Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα δίνουν ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας και σας  επιτρέπουν να πιέσετε όσο μπορείτε ακόμη και το ηλεκτρικό SE.

Από την άλλη πλευρά βλέπετε πως ο ηλεκτροκινητήρας στο Mini Countryman Plug-in Hybrid, συνεισφέρει στις επιδόσεις (άμεση ροπή κάλυψη των κενών του θερμικού κινητήρα) αλλά και στην οικονομία καυσίμου.

Τέλος είναι η δύναμη αλλά και τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης που προσφέρει η ηλεκτρική τετρακίνηση του Mini Cooper SE Countryman ALL4, που συνδυάζονται με την πρακτικότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το MINI Vini ντεμπουτάρει στο Goodwood
Το MINI Vision Urbanaut παίρνει σάρκα και οστά (+video)
Δοκιμή: MINI Cooper SE

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto