Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Μηχανικός της Bugatti εξηγεί τις αναβαθμίσεις της Chiron Pur Sport (+vid)

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η κατασκευή ενός αυτοκινήτου από το μηδέν είναι ένα σημαντικό πράγμα, αλλά η κατασκευή ενός ακραίου σπορ αυτοκινήτου όπως η Bugatti Chiron είναι ένα εντελώς διαφορετικό ζήτημα, καθώς πρέπει να διαχειριστεί υπέροχα τις συνθήκες στην πίστα, αλλά να εξακολουθεί να είναι πολύ γρήγορη και άνετη στο δρόμο.

Η εξέλιξη του Chiron τελείωσε το 2016, με την παρουσίαση της στη Γενεύη. Ωστόσο, η γαλλική εταιρεία έχει έκτοτε επεκτείνει τη σύνθεση με πολλά παράγωγα, συμπεριλαμβανομένου της νέας Chiron Pur Sport, ενός πιο εστιασμένου μοντέλου, του οποίου ο μοναδικός σκοπός, σε σύγκριση με την «κανονική» Chiron, είναι να προσφέρει μια ακόμη πιο εστιασμένη οδηγική εμπειρία.

Συνήθως, οι μηχανικοί της Bugatti κατευθύνονται στις πίστες Nurburgring ή Nardo για τη διαδικασία βελτιστοποίησης, αλλά σε αυτήν την περίπτωση, επέλεξαν το Bilster Berg, με 19 στροφές, 44 κορυφές και βουτιές και 70 μέτρα υψόμετρο με συνολική έκταση 4,2 χιλιόμετρα. Μετά από εβδομάδες lockdown εξαιτίας της πανδημίας, ο Sven Bohnhorst, μηχανικός της Bugatti υπεύθυνος για τη ρύθμιση του πλαισίου και τις δοκιμές, μαζί με τους συναδέλφους του, κατάφεραν τελικά να κατευθυνθούν ξανά στην πίστα και να κάνουν τη Chiron Pur Sport όσο πιο αυθεντική σπορ γίνεται.

Η δουλειά τους περιλαμβάνει συνήθως ένα γύρο προθέρμανσης, ακολουθούμενο από δύο γρήγορους γύρους και έναν γύρο ψύξης του κινητήρα και των φρένων. Εκτός από τη διατήρηση μεταξύ των γραμμών και την οδήγηση όσο το δυνατόν ταχύτερα, οι μηχανικοί πρέπει να δώσουν προσοχή σε πολλά πράγματα, από το χειρισμό έως το τιμόνι, τα αμορτισέρ, τον έλεγχο πρόσφυσης, τα ελατήρια, τις αντιστρεπτικές, τα ελαστικά και ούτω καθεξής. Μπορεί να μοιάζει με βόλτα στο πάρκο, αλλά δεν είναι, και τελικά, εναπόκειται σε ολόκληρη την ομάδα να συμφωνήσει με την τέλεια ρύθμιση.

«Το όμορφο πράγμα για τη Chiron Pur Sport είναι ότι γεννά συνεχώς κολακευτικά σχόλια. Παραμένει εξαιρετικά ελεγχόμενη, συνδυάζοντας μάλιστα αρμονικά την μηχανική με την ηλεκτρονική κατάρτιση», δήλωσε ο Bohnhorst. «Αυτό δημιουργεί μια φυσικότητα στις κινήσεις της, τίποτα το τεχνητό. Είναι σημαντικό για μένα ότι είμαι αυτός που ελέγχει το αυτοκίνητο και όχι το αντίστροφο”.

Περιορίζεται σε μόλις 60 κομμάτια, το καθένα με τιμή 3 εκατομμύρια ευρώ. Η Chiron Pur Sport είναι μια ελαφρύτερη, πιο αεροδυναμική έκδοση της Chiron. Μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα W16 quad-turbocharged 8,0 λίτρων, ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής και συνδυάζεται από ένα αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο, με την κόκκινη περιοχή στο στροφόμετρο να έχει να έχει μεταφερθεί 200 σ.α.λ. υψηλότερα, στις 6.900 σ.α.λ.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr