Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μια διαφορετική εκδοχή της Lancia Stratos

Ελλάδα 6:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μια διαφορετική εκδοχή της Lancia Stratos

ΝΕΑ

Μια διαφορετική εκδοχή της Lancia Stratos

ΝΕΑ

Νωρίτερα φέτος, το πρώτο κομμάτι του μοντέρνου remake της Lancia Stratos, το MAT New Stratos Coupe, δημοπρατήθηκε για 690.000 ευρώ. Μόνο 25 μονάδες αυτής της μετενσάρκωσης θα κατασκευαστούν, αλλά τι γίνεται αν κάποιος δεν προλάβει και θέλει ένα αντίτυπο;

Advertisement
Advertisement

 

Την απάντηση στην ερώτηση: «Πως μπορείτε να αγοράσετε μία MAT New Stratos Coupe αν δεν προλάβετε μία από τις 25;» δίνει ο ψηφιακός καλλιτέχνης Carlos «colorsponge» με ένα διαφοροποιημένο (στα σημεία) νέο μοντέλο. Με την βοήθεια τρισδιάστατης απεικόνισης ο «colorsponge» δίνει μία λύση για την συνέχεια των μοντέλων MAT New Stratos Coupe.

Η νέα Stratos έρχεται και με μηχανικό κιβώτιο

Advertisement
Advertisement

Όπως συμβαίνει με την αναβίωση του πραγματικού μοντέλου, η οποία βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Ferrari 430 Scuderia, η μελλοντική εξέλιξη θα μπορούσε εύκολα να ενσωματώσει πολλές νέες τεχνολογικές λύσεις, πάνω στις οποίες εργάζονται οι μηχανικοί  στο Maranello αυτές τις μέρες. Άλλωστε, η πρώτη Lancia Stratos είχε στη… μέση της ένα V6 2.4-λίτρων V6 από την Ferrari Dino.

Οι θαυμαστές της Stratos θα σας πουν πως η Lancia ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που δημιούργησε και εξέλιξε από την αρχή ένα αυτοκίνητο για αγώνες ράλλυ. Μεταξύ των άλλων τροπαίων, η rally machine κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 1974, του 1975 και του 1976, ενώ όσοι την αγόρασαν ως αυτοκίνητο δρόμου κέρδιζαν τις καρδιές όσων την έβλεπαν στο δρόμο. Το 1990, η Lancia πούλησε το όνομα Stratos στον aficionado που ονομάζεται Chris Hrabalek. Χάρη στον Γερμανό δισεκατομμυριούχο Michael Stoschek, μαζί με άλλους επενδυτές, η ιδέα για ένα νέο Stratos παρουσιάστηκε Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2005.

Advertisement

 

Στο… «σφυρί» μια μοναδική Lancia Stratos HF

Advertisement

Ο Pininfarina μπήκε στο… παιχνίδι, αλλά η αντίδραση της Ferrari, ήταν αρνητική και μαζί με άλλα θέματα, οδήγησε σε καθυστέρηση οκτώ ετών. Ευτυχώς, ο πρώην διευθυντής ειδικών project του Pininfarina, ο Paolo Garela με την εταιρία του: Manufattura Automobili Torino, (MAT) κατάφερε να επαναφέρει το project στη ζωή χρησιμοποιώντας αυτοκίνητα πελατών της Ferrari.

 

Advertisement