Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

ΝΕΑ

Mercedes: “Έπιασε” τα όρια CO2… στις καθυστερήσεις

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Ικανοποίηση επικρατεί στις τάξεις της εταιρείας από τη Στουτγάρδη, καθώς κατάφερε να συμμορφωθεί πλήρως με τα αυστηρά όρια εκπομπών ρύπων, εν μέσω μιας ιδιαίτερα δύσκολης περιόδου λόγω COVID-19.

Με τον καλύτερο τρόπο αποχαιρέτησε το 2020 η Mercedes, καθώς κατάφερε να ευθυγραμμιστεί πλήρως με τα αυστηρότερα όρια CO2 που είχε επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Καθοριστικό ρόλο στην εν λόγω επιτυχία διαδραμάτισε ο μεγάλος αριθμός πωλήσεων plug-in υβριδικών αυτοκινήτων, οι οποίες “άγγιξαν” τις 160.000 μονάδες.

Χαρακτηριστικό, μάλιστα, είναι το γεγονός πως η Mercedes «έπιασε» τα επιβληθέντα όρια… στις καθυστερήσεις, δεδομένου ότι σχεδόν οι μισές πωλήσεις PHEV μοντέλων αφορούσαν το τελευταίο τετράμηνο του 2020.

Μέχρι την τελευταία στιγμή, μάλιστα, η γερμανική εταιρεία προέβαλλε ιδιαίτερα αβέβαιη για την τελική έκβαση της “μάχης” που έδινε, με φόντο τη συμμόρφωσή της με τα όρια CO2, ανέφερε σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler, Ola Källenius. Η θετική κατάληξη, ωστόσο, γέμισε με ανακούφιση τους ιθύνοντες της εταιρείας, οι οποίοι θα συνεχίσουν με ακόμα πιο έντονο ρυθμό τον εξηλεκτρισμό της Mercedes.

«Τα θετικά αποτελέσματα που καταγράψαμε κατά το τρίτο τετράμηνο συνεχίστηκαν και κατά το τέταρτο (σ.σ. τρίμηνο), με οδηγό την Κίνα, αλλά και κάποιες άλλες αγορές», ανέφερε ο Ola Källenius, ενώ προσέθεσε πως η Mercedes θα επιταχύνει την παραγωγή νέων ηλεκτρικών μοντέλων. Επίσης παρουσιάστηκε σίγουρος πως η εταιρεία είναι καθόλα έτοιμη να ευθυγραμμιστεί με μελλοντική περαιτέρω αυστηροποίηση των ορίων.

Υπενθυμίζεται πως η συμμόρφωση με τα όρια εκπομπών ρύπων επιφέρει μεγάλα πρόστιμα.

Τα “τραύματα” από την πανδημία

Όπως αναφέρει το Μέσο Automotive News, ο όμιλος Daimler μπορεί να χτυπήθηκε από τον κορωνοϊό, τα “τραύματα”, ωστόσο, ήταν λιγότερα απ’ ό,τι προέβλεπαν οι διοικούντες της. Επιπροσθέτως, η πανδημία έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes να προχωρήσει στην αναδιάρθρωση των εργοστασίων της, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο την αποδοτικότητά της σε αξιοπρεπή επίπεδα.

Στον αντίποδα, η εταιρεία από την Στουτγάρδη, έχει κλονιστεί από την έλλειψη ημιαγωγών, ένα πρόβλημα που αφορά τη συντριπτική πλειονότητα των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Ισχυρό «χτύπημα» έχει δεχθεί και η VW, η οποία τον προηγούμενο μήνα δήλωσε πως θα παρήγαγε 100.000 λιγότερα αυτοκίνητα, ελέω της αδυναμίας της να προμηθευτεί ημιαγωγούς, οι οποίοι είναι αναγκαίοι για κάποια ηλεκτρονικά εξαρτήματα.

Διαβάστε επίσης:

Η νέα Mercedes-Benz C-Class με λιγότερο καμουφλάζ

Mercedes-Benz: Παραγωγή 2 νέων ηλεκτρικών SUV στις ΗΠΑ

Mercedes-Benz: Έξι νέα ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2022

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr