Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μέχρι που θα φτάσει το Hyundai Ioniq 5 N;

Ελλάδα 5:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μέχρι που θα φτάσει το Hyundai Ioniq 5 N;

ΝΕΑ

Μέχρι που θα φτάσει το Hyundai Ioniq 5 N;

ΝΕΑ

Τίποτα δεν φαίνεται να σταματά την Hyundai, η οποία ενώνει την ηλεκτροκίνηση με την σπορ πλευρά της, ετοιμάζοντας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.

Advertisement
Advertisement

Σε μεγάλα κέφια η Hyundai, στοχεύει -και επιτυγχάνει- σε πολλά ταμπλό ταυτόχρονα. Από τη μια τα σπορ μοντέλα της σειράς “Ν” που εντυπωσιάζουν τους πάντες. Και από την άλλη τα ηλεκτρικά της μοντέλα, που κερδίζουν τίτλους και αγοραστές σε όλο τον κόσμο.

Το επόμενο βήμα ήταν το προφανές. Να ενώσει αυτές τις δύο διαστάσεις του χαρακτήρα της. Και να δημιουργήσει το πρώτο σπορ ηλεκτρικό με την ένδειξη “Ν”.

Η κορεάτικη εταιρία επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης ένα Ioniq 5 N, το οποίο θα είναι η ναυαρχίδα της εταιρίας τόσο σε κόστος όσο και σε επιδόσεις, αφού θα ξεπερνά κατά πολύ το πιο γρήγορο μέχρι τώρα, το i30 N.

Advertisement
Advertisement

Σε συνέντευξη που έδωσε ο Albert Biermann, ο εμπνευστής των μοντέλων “Ν” και πλέον τεχνικός διευθυντής της εταιρίας, ανακοίνωσε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα παρουσιαστεί προς τέλη της χρονιάς.

Όπως είπε ο Biermann, θα έχει σχεδόν 600 άλογα, κάτι που σημαίνει ότι ίσως να είναι και ελαφρά περισσότερα από τα 585 του KIA EV6 GT με το οποίο θα μοιράζεται το ίδιο μηχανικό και ηλεκτρικό layout.

Για τον Biermann το στοίχημα δεν είναι απλά να φτιαχτεί ένα γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά ένα σπορ μοντέλο με έντονο τον fun χαρακτήρα και την οδηγική έξαψη.

Advertisement

Ένας από τους λόγους που κάνουν τα μοντέλα της σειράς “Ν” να ξεχωρίζουν είναι ο ήχος τους, κάτι που στα ηλεκτρικά είναι ένα πρόβλημα. Ο Biermann το γνωρίζει αυτό και θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει κάποιο ηχητικό soundtrack.

Advertisement

Όπως λέει ο ίδιος, αυτή είναι και η μεγαλύτερη πρόκληση. Η ταχύτητα και οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές. Η προσθήκη τεχνητών ήχων είναι μία λύση, όμως είναι δύσκολο να μιμηθεί κανείς τα σκασίματα της εξάτμισης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα “Ν” το Ioniq 5 θα είναι τετρακίνητο ενώ σύμφωνα με τον Biermann θα έχει και ένα drift mode.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Hyundai Ioniq 5 σαρώνει τα βραβεία (+video)
Σε αυτές τις τιμές θα αγοράσετε το Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα!
Κορυφαία υποστήριξη της Hyundai για το Ioniq 5 (+video)

Advertisement