Με σημαντικές απουσίες η Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου
ΝΕΑΜε σημαντικές απουσίες η Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου
ΝΕΑΗ Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης μετακομίζει στο Μόναχο. Ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες της γύρισαν την πλάτη;
Αλλαγή έδρας, λοιπόν, για την Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Όπως έχει ανακοινωθεί, το μεγάλο αυτοκινητικό event μετακομίζει στο Μόναχο, αρχής γενομένης από τον προσεχή Σεπτέμβριο (7-12 Σεπτεμβρίου).
WHAT CAR
Οι βλέψεις των διοργανωτών είναι μεγάλες, καθώς προσβλέπουν σε αναθέρμανση του ενδιαφέροντος για τα αυτοκινητικά ραντεβού. Για να το επιτύχουν αυτό έχουν εμπλουτίσει το «πρόγραμμα» με νέες θεματικές που αφορούν τις νέες μορφές (μικρο-) κινητικότητας, την ηλεκτροκίνηση και τις νέες τεχνολογίες (π.χ. αυτόνομα οχήματα).
Παρά τις φιλότιμές προσπάθειές τους, όμως, ο δρόμος προς την επιστροφή των εκθέσεων στις μέρες δόξας τους είναι ακανθώδης. Πόσω μάλλον όταν πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να απέχουν.
Ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγεται και η Opel, κάτι που επιβεβαίωσε εκπρόσωπός της, μιλώντας στο Automotive News. Πρόκειται για μια από τις πιο σημαντικές απουσίες, δεδομένου ότι η έκθεση διεξάγεται μόλις 308 χλμ. μακριά από την έδρα της, το Russelsheim.
Παράλληλα, μόλις σχεδόν ένα μήνα πριν την πρεμιέρα της Έκθεσης του Μονάχου, η Opel αναμένεται να προχωρήσει στην αποκάλυψη του νέου Opel Astra, ενός εκ των σημαντικότερων μοντέλων στην ιστορία της γερμανικής μάρκας. Πολλοί, λοιπόν, ισχυρίζονται πως η Έκθεση του Μονάχου θα ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη μάρκα, ώστε να «επικοινωνήσει» τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της.
Δια της απουσίας τους βέβαια θα λάμψουν και οι υπόλοιπες μάρκες του ομίλου Stellantis, Peugeot, Citroen, Fiat, Alfa Romeo και Jeep. Ο νεοπαγής όμιλος δεν έχει γνωστοποιήσει τον λόγο που τον ώθησε στον δρόμο της αποχής. Ενδέχεται, ωστόσο, να συνδέεται με τη νέα, αυστηρή πολιτική που προσβλέπει στην εξοικονόμηση πόρων. Ακόμη, η έκθεση θα διεξαχθεί χωρίς τις Jaguar Land Rover, Kia και Toyota.
Στον αντίποδα, οι επισκέπτες της προσεχούς Έκθεσης θα συστηθούν με τις VW, Ford, Dacia, Polestar, Audi, Porsche, Cupra, Mercedes-Benz και BMW, όπως και με τις Nio, Wey και Xpeng. «Περίπτερα» στο μεγάλο αυτοκινητικό γεγονός έχουν, επίσης, κατοχυρώσει μεγάλες εταιρείας κατασκευής ποδηλατών, τεχνολογικοί κολοσσοί, αλλά και προμηθευτές.
Υπενθυμίζεται πως είναι η πρώτη φορά μετά από 70 έτη που το μεγάλο αυτοκινητικό event δεν θα γίνει στη Φρανκφούρτη.
Τα τελευταία χρόνια το event γνώριζε μειωμένο ενδιαφέρον. Το 2019 οι επισκέπτες ανήλθαν σε 550.000, σχεδόν οι μισοί συγκριτικά με το 2015 (931.000).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Stellantis: Αναδιάρθρωση δικτύου στην Ευρώπη
H Foxconn, που κατασκευάζει τα iPhone, συνεργάζεται με τη Stellantis
H νέα Maserati Grecale στην τελική της μορφή