Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mazda: Όλο και πιο κοντά ο Wankel νέας γενιάς

Ελλάδα 19:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Mazda: Όλο και πιο κοντά ο Wankel νέας γενιάς

ΝΕΑ

Mazda: Όλο και πιο κοντά ο Wankel νέας γενιάς

ΝΕΑ

Μετά την είδηση ότι καταχώρησε το λογότυπο R, παρόμοιο δηλαδή με το αντίστοιχο του Spirit R, η Mazda έπραξε τελικά το ίδιο και για τον περιβόητο περιστροφικό κινητήρα.

Advertisement
Advertisement

Η κατάθεση του εμπορικού σήματος δείχνει το σχήμα ενός στρογγυλεμένου τριγώνου, του ρότορα περιστροφικού κινητήρα Wankel στο εσωτερικό του οποίου φωλιάζει το γράμμα “e”.

Σύμφωνα με το Hatena Blog, αυτό εμπίπτει σε μια ομάδα οκτώ εμπορικών σημάτων που κατέθεσε πρόσφατα η Mazda, τέσσερα από τα οποία αφορούν κάτι που ονομάζεται “e-SKYACTIV R”.

Τα τρία πρώτα εμπορικά σήματα ήταν τα “e-SKYACTIV R-Energy”, “e-SKYACTIV R-HEV” και “e-SKYACTIV R-EV”, ενώ το τέταρτο ήταν το ίδιο το λογότυπο.

Advertisement
Advertisement

Πιστεύεται ότι το “e-SKYACTIV R-Energy” αποτελεί ένα γενικό όρο που αφορά την τεχνολογία xEV της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ, το “e-SKYACTIV R-EV” απευθύνεται κυρίως στην εξέλιξη του MX-30 EV.

Αναμφισβήτητα το πιο ενδιαφέρον όμως εδώ είναι το “e-SKYACTIV R-HEV”. Θα μπορούσε να είναι ένας περιστροφικός κινητήρας που χρησιμοποιείται για ένα υβριδικό όχημα παραγωγής, αλλά αν πιστεύετε στις φήμες, τότε υπάρχει πιθανότητα να είναι κάτι πολύ πιο συναρπαστικό.

Η Mazda “μαγειρεύει” ένα κουπέ παρόμοιο σε στιλ με το πανέμορφο concept RX-Vision και διάφορες αναφορές μέχρι τώρα ισχυρίζονται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα υιοθετεί περιστροφική τεχνολογία με υδρογόνο.

Advertisement

Συνδυάστε αυτά τα δύο πράγματα στο μυαλό σας παράλληλα με αυτές τις νέες καταχωρίσεις εμπορικών σημάτων και το λογότυπο R ήδη από τον περασμένο μήνα, και σίγουρα φαίνεται πιθανό ότι η εταιρεία εργάζεται ή τουλάχιστον σκέφτεται ένα νέο βίο της ένδοξης σειράς RX.

Advertisement

Δεδομένης της πρόσφατης αναζωπύρωσης των ιαπωνικών σπορ αυτοκινήτων όπως τα Nissan Z και Toyota Supra, το concept είναι πιθανό να γίνει πραγματικότητα. Πάντως η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επίσης να προσφέρει στα μοντέλα της και ένα κινητήριο σύνολο inline-six.

Από την άλλη, οι θιασώτες των RX-7 και RX-8 θα πετάξουν στα σύννεφα από τη χαρά τους στην περίπτωση που οι τεχνικοί της Mazda έχουν καταφέρει να λύσουν τα προβλήματα του περιστροφικού κινητήρα που σχετίζονται κυρίως με την υψηλή κατανάλωση και την αμφιλεγόμενη αξιοπιστία. Ίδωμεν…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο Mazda RX-Vision GT3 Concept: Το δικό σας Rotary Monster (+video)
Πως σας φαίνεται το Mazda RX-10 Vision;
Κι όμως, η Mazda επιμένει: Wankel το 2022!

Advertisement