Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mazda: Αναδιαμόρφωση εργοστασιακής μονάδας

Ελλάδα 14:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Mazda: Αναδιαμόρφωση εργοστασιακής μονάδας

ΝΕΑ

Mazda: Αναδιαμόρφωση εργοστασιακής μονάδας

ΝΕΑ

Η εξοπλισμένη, με νέα μέσα, γραμμή παραγωγής H2 στην εργοστασιακή μονάδα της Mazda στη Hofu μπορεί να κατασκευάσει πολλαπλά μοντέλα οχημάτων και κινητήρων.

Advertisement
Advertisement

Το ενισχυμένο αυτό σύστημα επιτρέπει στη Mazda να προσαρμόζει την παραγωγή ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες μέσα σε λίγες ημέρες.

 

Η Mazda Motor Corporation παρουσίασε τη νέα αναδιαμορφωμένη γραμμή παραγωγής στην εργοστασιακή μονάδα της Hofu στη νοτιοδυτική Ιαπωνία.

Advertisement
Advertisement

Η γραμμή παραγωγής Η2, η οποία τώρα κατασκευάζει τα Mazda6 και Mazda CX-5, αναβαθμίστηκε ώστε να έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει μοντέλα της κατηγορίας Large Product, και προσφέρει ποικιλία επιλογών σε ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Αυτό κατέστη δυνατό μέσω του ενισχυμένου συστήματος παραγωγής, που επιτρέπει στη Mazda να προσαρμόζει την παραγωγή της ευκολότερα στα νέα μοντέλα ή τις μεταβαλλόμενες ανάγκες, και αποτελεί το πιο πρόσφατο παράδειγμα της προσέγγισης «Monotsukuri» της Mazda.

Advertisement

Ως αποτέλεσμα της αναδιαμόρφωσης, οχήματα με διαφορετικές πλατφόρμες (μεγάλες ή μικρές), διαφορετικά συστήματα μετάδοσης κίνησης (εσωτερικής καύσης ή ηλεκτρικά) και διαφορετική διάταξη κινητήρων (κάθετη ή εγκάρσια), θα μπορούν να κατασκευαστούν στην ίδια γραμμή παραγωγής στο μέλλον, αν χρειαστεί.

Αυτή η μεικτή προσέγγιση παραγωγής αποτελεί σημαντικό βήμα προς την επίτευξη των σχεδίων της εταιρείας, συνιστώντας πρόοδο στην υλοποίηση της μοναδικής στρατηγικής πολλαπλών λύσεων της Mazda, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε τη διεύρυνση της γκάμας SUV της, ξεκινώντας από το 2022.

Advertisement

Πυρήνα του αναδιαμορφωμένου συγκροτήματος αποτελεί μια εγκάρσια σειρά από κυλιόμενες πλατφόρμες. Το σύστημά της βασίζεται στον κινούμενο εξοπλισμό της, πράγμα που σημαίνει ότι το εργοστάσιο δεν χρησιμοποιεί σταθερούς ιμάντες μεταφοράς ή αναρτήρες, αλλά τα οχήματα μεταφέρονται πάνω σε ολισθαίνουσες πλατφόρμες που βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το έδαφος.

Έτσι μπορούν να τακτοποιούνται πιο ευέλικτα από ότι σε ένα σταθερό σύστημα. Αν αυξηθεί η ζήτηση, η παραγωγική ικανότητα μπορεί να αυξηθεί με την προσθήκη περισσότερων τμημάτων στη γραμμή παραγωγής.

Advertisement

Αυτό το ολισθαίνον σύστημα επιτρέπει επίσης στους εργαζόμενους να μετακινούνται ελεύθερα στις πλατφόρμες και να πραγματοποιούν οποιαδήποτε εργασία χρειαστεί για τον εκάστοτε τύπο οχήματος που βρίσκεται μπροστά τους.

Δύο αυτοματοποιημένα οχήματα καθοδήγησης (AGV) που ευθυγραμμίζονται με το μήκος του οχήματος που κατασκευάζεται εκείνη τη στιγμή, παραδίδουν τον κινητήρα συναρμολογημένο με εμπρός και πίσω ανάρτηση αντίστοιχα ή τη μπαταρία στην περίπτωση ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος.

«Περισσότερο από το ήμισυ των εγκαταστάσεων έχει πλέον οργανωθεί κατ’ αυτόν τον μη σταθερό τρόπο», εξηγεί ο Takeshi Mukai, διευθύνων σύμβουλος της Mazda Motor Corporation.

Ενώ στο παρελθόν μπορεί να χρειαζόταν περισσότερος χρόνος και σημαντικές επενδύσεις για την ανανέωση μιας γραμμής παραγωγής για έναν νέο τύπο οχήματος, χάρη στις αναβαθμίσεις τόσο στο φανοποιείο όσο και στη γραμμή συναρμολόγησης, η ίδια διαδικασία μπορεί πλέον να διεκπεραιωθεί περίπου στο ένα πέμπτο του χρόνου και στο 10% του επενδυτικού κόστους σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πως θα είναι το νέο Mazda MX-5;
Mazda: Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων για το αύριο (+video)
Τα ολοκαίνουρια SUV της Mazda που έρχονται Ευρώπη