Mazda 3: Φρεσκάρισμα στην Ευρώπη, σκοτάδι στην Ελλάδα
ΝΕΑMazda 3: Φρεσκάρισμα στην Ευρώπη, σκοτάδι στην Ελλάδα
ΝΕΑΣτη χώρα μας ψάχνουμε ακόμη μήνες μετά, ποιος θα είναι ο επίσημος εισαγωγέας της Mazda, μετά το απροσδόκητο λουκέτο της προηγούμενης εισαγωγικής εταιρίας, με τις φήμες φυσικά καλά να κρατούν. Για την Mazda Europe αυτά είναι ψιλά γράμματα. Ανανέωσε το πετυχημένο 3 και ανακοίνωσε πως η παραγωγή του είχε ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα πριν το καλοκαίρι.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
WHAT CAR
Στα ουσιαστικά τώρα, το ανανεωμένο Mazda 3 η εταιρεία εφαρμόζει για πρώτη φορά την τεχνολογία G-Vectoring Control (GVC), μέρος του ευρύτερου τεχνολογικού πακέτου SKYACTIVE, η οποία μεταβάλλει στιγμιαία τη ροπή που μεταδίδεται στους τροχούς κατά τη διάρκεια μιας στροφής, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τη γωνία στροφής του τιμονιού, ενισχύοντας την ακρίβεια της συμπεριφοράς αλλά και την απόκρισή στις εντολές του οδηγού.
Εξωτερικά, οι καθιερωμένες πινελιές το κάνουν να δείχνει ακόμη πιο μοντέρνο από ότι ήταν μέχρι σήμερα. Εντός το ευχάριστο έχει να κάνει πως έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα φινιρίσματος και υλικών κι έχει υιοθετηθεί ένα ηλεκτρικό χειρόφρενο, που δημιουργεί χώρο για μια πιο πρακτική κεντρική κονσόλα. Βελτίωση σημειώνεται και στην ηχομόνωση αλλά και στη μείωση των κραδασμών.
Το ανανεωμένο 3 θα έρθει στην Ευρώπη με τρεις βενζινοκινητήρες τεχνολογίας SKYACTIVE (1.5 με 100 ίππους και 2λιτρο με 120 ίππους ή με 165 ίππους και δύο ντίζελ SKYACTIVE (1.5 με 105 ίππους και 2.2 με 165 ίππους).
Καταλυτικές επεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν, όπως φυσικά αναμενόταν, στην ανάρτηση, για περαιτέρω βελτίωση της άνεσης αλλά και της καλύτερης κύλισης στο δρόμο.
Τέλος, στον εξοπλισμό προστέθηκαν τα τελευταία ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας της Mazda, στα πλαίσια του εναρμονισμού του οικογενειακού μικρομεσαίου ιαπωνικού hatch, με τα ευρωπαϊκά ειωθότα.