Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κράτη απαγορεύουν το Tik Tok, οι κατασκευαστές το έχουν ως στάνταρ

Ελλάδα 14:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κράτη απαγορεύουν το Tik Tok, οι κατασκευαστές το έχουν ως στάνταρ

ΝΕΑ

Κράτη απαγορεύουν το Tik Tok, οι κατασκευαστές το έχουν ως στάνταρ

ΝΕΑ

Η δημοφιλής στις νεότερες ηλικίες εφαρμογή Tik Tok έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον και των αυτοκινητοβιομηχανιών οι οποίες έχουν αρχίσει να την εντάσσουν στα συστήματα infotainment που διαθέτουν τα νέα μοντέλα τους.

Advertisement
Advertisement

Το Tik Tok είναι ένα ακόμα φαινόμενο στον ψηφιακό κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το οποίο έγινε γνωστό τόσο για τους σωστούς όσο και για τους λάθος λόγους. Στα περίπου έξι χρόνια που υπάρχει, ως τώρα, έχει εξαπλωθεί σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο χρήστες.

Όπως ίσως είναι γνωστό, η συγκεκριμένη εφαρμογή δημιουργήθηκε από μια κινεζική εταιρεία η οποία κατηγορείται από πολλές χώρες ότι συνεργάζεται στενά με το κινεζικό καθεστώς και ότι παρέχει σε αυτό τις πληροφορίες και τα δεδομένα που αφορούν όσους την χρησιμοποιούν.

Για τον λόγο αυτό, κάποια κράτη, όπως η ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Ινδία, το Πακιστάν, η Ταϊβάν απαγόρευσαν ή συστήνουν στους πολίτες τους να (μην) χρησιμοποιούν το Tik Tok ως μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέδωσε οδηγία να μην εγκαθίσται η εφαρμογή στα επαγγελματικά κινητά ή στις ηλεκτρονικές συσκευές αξιωματούχων τής Ε.Ε. ή και κυβερνητικών παραγόντων.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν υιοθετούν αυτή την πρακτική, -τουναντίον. Κάποιες από αυτές έχουν αρχίσει ήδη να την προσφέρουν στο σύστημα ενημερωδιασκέδασης με το οποίο εφοδιάζουν τα καινούργια μοντέλα τους. Πρόσφατα, ο Όμιλος Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα ενσωματώσει το Tik Tok στα αυτοκίνητά του. Η αρχή θα γίνει από το προσεχές καλοκαίρι, από την Audi και σταδιακά θα επεκταθεί σε όλες τις εταιρείες του ομίλου, από τη Skoda μέχρι και την Porsche.

Advertisement

Εκτός από αυτόν, και η Mercedes-Benz έχει ανακοινώσει ότι θα συμπεριλάβει το Tik Tok στο καινούργιο λειτουργικό σύστημα «MB.OS» που θα διαθέτουν τα καινούργια μοντέλα της. Ο λόγος που οι δύο εταιρείες, όπως και άλλες, αποφάσισαν να εντάξουν την εφαρμογή στα αυτοκίνητά τους είναι η δημοφιλία της σε όσους έχουν ηλικία έως 40 ετών, οι οποίοι αποτελούν εν δυνάμει αγοραστικό κοινό.

Πάντως, τόσο η Mercedes-Benz όσο και ο Όμιλος Volkswagen ανακοίνωσαν ότι η εφαρμογή θα λειτουργεί μόνο όσο το όχημα θα είναι σταθμευμένο, ενώ δεν υπάρχει η δυνατότητα να ανεβάζουν βίντεο οι επιβάτες.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Volkswagen ID.4 GTX
Η VW θα σώσει το Worthersee GTI Meeting
Η ασφάλεια στο επίκεντρο του νέου VW Taigo