Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κοροϊδία ή ανάγκη; Οι πελάτες δεν «τσιμπάνε» με τις συνδρομές στα αυτοκίνητα

Ελλάδα 8:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κοροϊδία ή ανάγκη; Οι πελάτες δεν «τσιμπάνε» με τις συνδρομές στα αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Κοροϊδία ή ανάγκη; Οι πελάτες δεν «τσιμπάνε» με τις συνδρομές στα αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Το συνδρομητικό μοντέλο για υπηρεσίες στα αυτοκίνητα δεν φαίνεται να «περπατάει». Και οι καταναλωτές έχουν τα δίκια τους να αδιαφορούν.

Advertisement
Advertisement

Για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες η ιδέα των συνδρομητικών υπηρεσιών εμφανίστηκε ως μία νέα “κότα” που θα μπορεί να γεννά τα χαμένα αυγά της κρίσης και του αυξημένου κόστους παραγωγής.

Οι εταιρίες σκέφτηκαν ότι αφού το κοινό είναι πλέον εξοικειωμένο να ζει όλη την ημέρα μέσα σε συνδρομητικές υπηρεσίες για την ενημέρωση ή την διασκέδασή του, το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με το αυτοκίνητο. Όμως μία νέα μελέτη δείχνει ότι το πράγμα δεν εξελίσσεται όπως υπολόγιζαν.

Η μελέτη έγινε από την Cox Automotive η οποία ρώτησε 2.000 υποψήφιος αγοραστές αυτοκινήτων για το αν ενδιαφέρονται για τα συνδρομητικά πακέτα των αυτοκινήτων τους. Από αυτούς μόνο το 21% απάντησε ότι γνώριζε αυτή την νέα τάση. Παρ’ όλα αυτά, το 41% δήλωσε ότι θα ενδιαφερόταν να μάθει για αυτά τα συνδρομητικά χαρακτηριστικά.

Advertisement
Advertisement

Οι περισσότεροι πάντως, πάνω από το 65%, δήλωσαν ότι είναι θετικά διακείμενοι προς τις υπηρεσίες over the air ενημερώσεων και τις συνεχούς πρόσβασης σε νέες τεχνολογίες.

Όμως ελάχιστοι είναι εκείνοι που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για αυτό. Το 53% δήλωσε ότι οι συνδρομητικές υπηρεσίες θα είχαν νόημα αν μείωναν την αρχική τιμή του αυτοκινήτου.

Το 77% θεωρεί ότι αυτό γίνεται για να φέρει χρήματα στις εταιρίες και όχι προς όφελος του καταναλωτή. Και το 69% θα προτιμούσε μία άλλη εταιρία από εκείνη που έχει αυτοκίνητα με συνδρομητικές υπηρεσίες.

Advertisement

Οι υπεύθυνοι της έρευνας παρατηρούν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τις συνδρομητικές υπηρεσίες ως μία παροχή και όχι ως αφορμή για αφαίμαξη και έξτρα χρεώσεις.

Advertisement

Μέχρι στιγμής πάντως, όσες εταιρίες προσπάθησαν να φέρουν τέτοια “πακέτα” δεν είχαν την επιτυχία που περίμεναν. Η BMW αντιμετώπισε αντιδράσεις όταν πρότεινε συνδρομή για τα θερμαινόμενα καθίσματα.

Ενώ και η Mercedes χρεώνει 1.200 δολάρια ετησίως για “ξεκλείδωμα” της έξτρα ισχύος στα μοντέλα EQS, χωρίς όμως ακόμα να υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για την απόδοση αυτού του μέτρου.

Μένει να δούμε αν οι εταιρίες θα επιμείνουν σε αυτή την προοπτική ή θα κάνουν τελικά πίσω. Σε κάποιες περιπτώσεις το μοντέλο της συνδρομής είναι βολικό. Όμως θα χρειαστεί αρκετός καιρός ακόμα για να πεισθούν οι καταναλωτές ότι όλα αυτά δεν γίνονται για να βγει ακόμα μεγαλύτερο κέρδος για τις εταιρίες.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έφτασε το τέλος της ιδιοκτησίας των αυτοκινήτων;
Eπιδόσεις με συνδρομή; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!
Αγοράστε άλογα με το μήνα