Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κυψέλες καυσίμου για φορτηγά από την Toyota

Ελλάδα 12:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κυψέλες καυσίμου για φορτηγά από την Toyota

ΝΕΑ

Κυψέλες καυσίμου για φορτηγά από την Toyota

ΝΕΑ

Από το 2023, οι εταιρείες κατασκευής heavy-duty οχημάτων θα μπορούν να προμηθευτούν το προηγμένο σύστημα κίνησης της Toyota.

Advertisement
Advertisement

Μετά από χρόνια πιλοτικών δοκιμών και αρκετά πρωτότυπα οχήματα, η Toyota είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει δυναμικό μπάσιμο στον τομέα της κατασκευής κυψελών καυσίμου για βαρέα φορτηγά.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής στοχεύει στη δημιουργία μιας ειδικής γραμμής συναρμολόγησης στο εργοστάσιό της στο Κεντάκι των ΗΠΑ. Αυτή θα λειτουργήσει το 2023 και θα κατασκευάζει δεξαμενές καυσίμου που θα ενσωματώνονται σε φορτηγά διάνυσης μεγάλων αποστάσεων.

Οι συγκεκριμένες δεξαμενές θα είναι συμβατές με τις υπάρχουσες πλατφόρμες των κατασκευαστών και για την τοποθέτησή τους θα μεριμνά η ίδια η Toyota μέσω της παροχής τεχνικής υποστήριξης.

Advertisement
Advertisement

«Οι εταιρείες κατασκευής heavy-duty φορτηγών θα μπορούν να αγοράσουν ένα πλήρως ενσωματωμένο και εγκεκριμένο ηλεκτρικό σύστημα με κυψέλες καυσίμου, που θα τους επιτρέπει να προσφέρουν στους πελάτες τους μια μηδενικών ρύπων επιλογή μετακίνησης», εξηγεί ο Tetsuo Ogawa, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην Toyota Motor North America.

Το κινητήριο σύνολο θα ζυγίζει 635 κιλά και θα απαρτίζεται από μια μπαταρία υψηλής τάσης, ηλεκτροκινητήρες, σύστημα μετάδοσης, τις δεξαμενές καυσίμου και τα ρεζερβουάρ υδρογόνου. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του εργοστασίου της Toyota στο Kentucky, η ισχύς θα φτάνει τους 215 ίππους και η αυτονομία ενός φορτηγού με ωφέλιμο φορτίο σχεδόν 40 τόνων θα αγγίζει τα 500 χλμ.

Advertisement

Σημειώνεται ότι το σημερινό δίκτυο σταθμών πλήρωσης υδρογόνου βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο. Στην Ευρώπη, ωστόσο, υπάρχουν γύρω στους 200 σταθμούς και είναι επαρκείς για ορισμένες διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Πολλές χώρες, μάλιστα, προσφέρουν σημαντικές κρατικές επιδοτήσεις, συνδράμοντας στην ανάπτυξη των υποδομών πλήρωσης υδρογόνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Κινητήρας υδρογόνου από την Deutz το 2024
Έτοιμο το πρώτο ferry με κυψέλες υδρογόνου για το San Francisco
Citroen E-Jumpy Hydrogen: Υδρογονοκίνητο και επαναφορτιζόμενο

Advertisement