Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κινητήρας υδρογόνου από την Deutz το 2024

Ελλάδα 21:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κινητήρας υδρογόνου από την Deutz το 2024

ΝΕΑ

Κινητήρας υδρογόνου από την Deutz το 2024

ΝΕΑ

Ο κατασκευαστής κινητήρων Deutz ανέπτυξε και εξέλιξε έναν κινητήρα με καύσιμο υδρογόνο Η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2024.

Advertisement
Advertisement

Με έδρα την Κολωνία ο κατασκευαστής κινητήρων (για φορτηγά και μηχανήματα έλξης) Deutz λανσάρει τον πρώτο της κινητήρα με καύσιμο υδρογόνο.

Με κωδικό «TCG 7.8 H2», το νέο μοτέρ χρησιμοποιεί υδρογόνο απευθείας ως καύσιμο και δεν απαιτεί παράκαμψη μέσω κυψέλης. Σύμφωνα με τον Deutz, ο νέος κινητήρας πληροί την οριακή τιμή CO2 για «μηδενικές εκπομπές» που έχει καθοριστεί από την ΕΕ και επομένως ισοδυναμεί με ηλεκτροκινητήρες.

Advertisement
Advertisement

Η Deutz σχεδιάζει να ξεκινήσει τη σειρά παραγωγής του κινητήρα το 2024. Η Γερμανική εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία τις αρχικές δοκιμές του σε εργαστήριο. Ο εξακύλινδρος TCG 7.8 H2, βασίζεται σε μια ήδη υπάρχουσα βάση. Όχι μόνο λειτουργεί με ουδέτερο CO2, είναι επίσης αθόρυβος και αποδίδει ισχύ 271 ίππων. Ο κινητήρας είναι κατάλληλος για όλες τις εφαρμογές που έχει ήδη εξυπηρετεί η Deutz με συμβατική κίνηση. Αυτό σημαίνει, για παράδειγμα, ότι για παράδειγμα μπορεί να κινήσει τρακτέρ, φορτηγά, χωματουργικά μηχανήματα, εμπορικά ή επιβατικά σιδηροδρομικά οχήματα.

Ωστόσο, η Deutz υποθέτει ότι ο νέος κινητήρας υδρογόνου θα χρησιμοποιηθεί αρχικά σε χώρους στατικών συστημάτων και γεννητριών, καθώς και στις σιδηροδρομικές μεταφορές λόγω της απαραίτητης υποδομής υδρογόνου. Ένα πρώτο πιλοτικό έργο, με το οποίο η Deutz θέλει να συλλέξει εμπειρίες και να εξελίξει τον κινητήρα της, θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022. Η εφαρμογή αφορά την χρήση του κινητήρα σε σταθερό σύστημα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Advertisement

Το υδρογόνο ως πηγή ενέργειας βρίσκεται σε πολλές προτάσεις, αυτές τις ημέρες, αλλά συνήθως σε συνδυασμό με μια κυψέλη καυσίμου, η οποία το χρησιμοποιεί για να παράγει ενέργεια για ηλεκτρικούς κινητήρες.

Advertisement

Η ιδέα της λειτουργίας ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης απευθείας με υδρογόνο δεν είναι νέα. Η BMW είχε ήδη κατασκευάσει αντίστοιχα πρωτότυπα σε διάφορες γενιές της «σειράς 7», αλλά στη συνέχεια διέκοψε την εξέλιξή τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θα επικρατήσει το υδρογόνο ως εναλλακτικό καύσιμο;
Με υδρογόνο και φυσικό αέριο η μεταβατική περίοδος
Αυτό είναι το σχέδιο για την υδρογονοκίνηση στην Ελλάδα

Advertisement