Κύκνειο άσμα για την BMW i3 – Πώς θα καλυφθεί το κενό;
ΝΕΑΚύκνειο άσμα για την BMW i3 – Πώς θα καλυφθεί το κενό;
ΝΕΑΟ σημαιοφόρος των Βαυαρών στην εποχή της ηλεκτροκίνησης αναμένεται να συνταξιοδοτηθεί, δίνοντας τη θέση του σε κάποιες φρέσκιες τετράτροχες προτάσεις.
Έξι μήνες… ζωής απομένουν στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής της BMW, την i3, μετά από εννιά χρόνια καριέρας στις αγορές του πλανήτη και 250.000 πωληθείσες μονάδες.
WHAT CAR
Εκπρόσωπος της BMW μίλησε στο ειδησεογραφικό Μέσο Autocar, γνωστοποιώντας ότι το τελευταίο «κομμάτι» του compact ηλεκτρικού μοντέλου θα περάσει τη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου της εταιρείας στη γερμανική πόλη Λειψία, τον προσεχή Ιούλιο.
Εν συνεχεία, θα διενεργηθεί η αναδιοργάνωση της παραγωγικής μονάδας, για τις ανάγκες κατασκευής της επερχόμενης, τρίτης γενιάς του Mini Countryman, κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2022.
Το κενό που αφήνει η i3 θα καλυφθεί από την πολυαναμενόμενη iX1 – την ηλεκτρική εκδοχή της νέας X1. Στόχος των Βαυαρών ήταν να παράγουν το 5θέσιο SUV στο νέο εργοστάσιό τους στο Ντεμπρέτσεν της Ουγγαρίας, αλλά κάποιες δυσκολίες στην οικοδόμηση του ανάγκασαν την BMW να αναθεωρήσει τα πλάνα της.
Το μοντέλο, λοιπόν, αποφασίστηκε να κατασκευάζεται στην παραγωγική μονάδα του Ρέγκενσμπουργκ (Ρατισβόνη), στην καρδιά της Βαυαρίας, με το λανσάρισμά του να παίρνει παράταση για το 2024, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές.
Υπενθυμίζεται ότι η νέα γενιά της X1 –όπως και του Countryman – θα βασίζονται στην εξελιγμένη πλατφόρμα FAAR2 που μπορεί να φιλοξενήσει μια πλειάδα συστημάτων κίνησης, από «καθαρόαιμους» κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά σύνολα, μέχρι 100% ηλεκτρικές εκδόσεις.
Η iX1 δεν θα είναι το μόνο μοντέλο που θα κληθεί να μπει… στα παπούτσια της i3, δεδομένου ότι ετοιμάζεται και η δεύτερη γενιά του Mini Electric. Η τελευταία θα λανσαριστεί στις αρχές του 2023 και θα κατασκευάζεται σε εργοστάσιο στην Κίνα, από την εταιρεία Spotlight Automotive, μια κοινοπραξία μεταξύ της BMW και του κινεζικού γίγαντα Great Wall Motors.
Υπενθυμίζεται ότι η BMW i3 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά – σε πρωτότυπη μορφή – το 2011, με την παραγωγή της να ξεκινά το 2013, στη Λειψία.
Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο ευρείας παραγωγής της βαυαρικής εταιρείας, αλλά και εκείνο που εγκαινίασε την υπό-μάρκα “BMW i”.
Η τελευταία αναβάθμιση του compact ηλεκτρικού αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2018, όταν και αυξήθηκε η αυτονομία στα 310 χλμ. (WLTP) χάρη στην προσθήκη μιας μπαταρίας ενεργειακής χωρητικότητας των 42,2 kWh.
Οι διαστάσεις της υφιστάμενης έκδοσης ανέρχονται σε 4,011 μ. μήκος, 1.775 μ. πλάτος και 1.598 μ. ύψος και για την κίνηση φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας των 170 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος επιτρέπει την ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ.
Σημειώνεται πως υπάρχει και η ακόμα πιο γρήγορη (0-100: 6,9 δλ.) παραλλαγή i3s, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 184 ίππων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η BMW δεν τελείωσε ακόμα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Η BMW ανανέωσε τη Σειρά 8
H καινούργια BMW M5 θα είναι plug-in υβριδική