Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η BMW δεν τελείωσε ακόμα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Ελλάδα 17:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η BMW δεν τελείωσε ακόμα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

ΝΕΑ

Η BMW δεν τελείωσε ακόμα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

ΝΕΑ

Η ηλεκτροκίνηση επελαύνει παρασύροντας τα πάντα το διάβα της. Αλλά υπάρχουν και κάποια προπύργια που δείχνουν να αντέχουν στην πολιορκία.

Advertisement
Advertisement

Την ώρα που οι Audi και Mercedes προσπαθούν να τηρήσουν το αυστηρά χρονοδιαγράμματα τους για τη μετάβασή τους στο καθεστώς της ηλεκτρικής κινητικότητας, η BMW δείχνει πως πιστεύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Αυτό, τουλάχιστον, άφησε να εννοηθεί ο διευθυντής εξέλιξης της BMW, Frank Weber, σε συνέντευξή του με το γερμανικό αυτοκινητικό Μέσο Auto Motor und Sport.

Όπως επισήμανε, η γερμανική εταιρεία «εργάζεται πάνω σε μια νέα γενιά κινητήρων: βενζίνης, ντίζελ, με έξι και οκτώ κυλίνδρους».

Advertisement
Advertisement

Για τη μείωση των εκπομπών CO2 του παγκόσμιου στόλου της, o Weber υποστήριξε ότι η BMW θα «χρειαστεί ένα state-of-the-art θερμικό μοτέρ», την ίδια ώρα που ετοιμάζει νέους ηλεκτροπαραγωγικούς σταθμούς που θα συμμορφώνονται με τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων.

Όπως πρόσθεσε, «με τον νέο εξακύλινδρο κινητήρα θα επιτευχθεί η μεγαλύτερη μείωση εκπομπών CO2 από μια γενιά ενός μοτέρ στην επόμενη», και πως οι νέοι κινητήρες «δεν θα έχουν σχέση με οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι τώρα».

Advertisement

Ο διευθυντής εξέλιξης της BMW έκανε λόγο για αλλαγές στις σημαντικές αλλαγές στις κυλινδροκεφαλές των νέων κινητήρων, και πιστεύει ακράδαντα πως η ανάγκη για την προστασία του περιβάλλοντος δεν πρέπει να αντιβαίνει στα «θέλω» των πελατών της.

Παρά τις βαρυσήμαντες – για τους ρομαντικούς της αυτοκίνησης –  δηλώσεις του Frank Weber, η BMW δεν πρόκειται να κλείσει την πόρτα στην ηλεκτρική κινητικότητα, όπως μαρτυρά και η ολοένα διευρυνόμενη οικογένεια αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων της.

Advertisement

Ένα από τα μελλοντικά… εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητά της που συγκεντρώνουν μεγάλο ενδιαφέρον είναι και η έκδοση της παραγωγής της πρωτότυπης XM, που θα αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο της βαυαρικής εταιρείας.

Θα κινείται από ένα plug-in υβριδικό σύστημα, απαρτιζόμενο από έναν V8 βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται σε 750 PS/ 1.000 Nm ροπής.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Omicron νίκησε ακόμα και τις Mercedes και BMW
Η BMW κάνει κινηματογράφο το πίσω κάθισμα
BMW M3 Touring: Για τους ατίθασους οικογενειάρχες