Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Καλώς ήρθατε στη… σύγχρονη δεκαετία του 1950

Ελλάδα 5:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Καλώς ήρθατε στη… σύγχρονη δεκαετία του 1950

ΝΕΑ

Καλώς ήρθατε στη… σύγχρονη δεκαετία του 1950

ΝΕΑ

Τελικά τι γίνεται με αυτά τα microcars; Είναι οχήματα του μέλλοντος ή χρονομηχανές;

Advertisement
Advertisement

Δεν υπάρχει χαρακτηριστικότερο παράδειγμα, από το νέο MicrolinoΕνώ είναι ένα microcar απόλυτα εναρμονισμένο, ως προς την πρακτικότητα, στη σύχρονη εποχή, όλη αισθητική του, είναι χτισμένη στο ένδοξο παρελθόν.

Μια ωδή, στη θρυλική BMW Isetta. Και δεν είναι η μοναδική περίπτωση microcar, που εμπνέεται τόσο βαθιά από τον κλασικό σχεδιασμό του παρελθόντος.

Στους λάτρεις της ιστορίας το όνομα Messerschmitt, ενδεχομένως να ακούγεται πολύ οικείο, καθώς τα εμβληματικά γερμανικά αεροπλάνα, πρωταγωνίστησαν στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ναι, η εταιρεία έχει αλλάξει σε τέτοιο βαθμό, που και έδρα της βρίσκεται στη Μάλαγα της Ισπανίας, αλλά υπάρχει κάτι που τη συνδέει με τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια.

Advertisement
Advertisement

Ουσιαστικά τίποτα δεν έχει αλλάξει επισήμως από τη δεκαετία του 1950. Το microcar της Messerschmitt εξακολουθεί να παραμένει στο παραδοσιακό σχέδιο σήμερα.

Υπάρχουν δύο τροχοί δέκα ιντσών κάτω από το «πρόσωπο του βατράχου» μπροστά. Στο πίσω μέρος, το microcar, μήκους 2,95 μέτρων, βρίσκεται σε έναν μόνο τροχό 14 ιντσών (έκδοση Ε: πίσω τροχός 12 ιντσών). Η «ραχοκοκαλιά» είναι ένα «υβριδικό» πλαίσιο χάλυβα-αλουμινίου.

Advertisement

Οι δύο επιβάτες στο Messerschmitt παραδοσιακά κάθονται ο ένας πίσω από τον άλλο. Με λίγα απλά βήματα, η προαιρετική οροφή της κορυφαίας έκδοσης μπορεί να αφαιρεθεί και να μεταμορφώσει το σε ένα πραγματικό κάμπριο. Υπάρχει αποθηκευτικός χώρος πίσω από το κάθισμα του οδηγού, στα πλαϊνά και κάτω από το καπό. Εάν χρειάζεστε περισσότερο χώρο, μπορείτε να αφαιρέσετε το πίσω κάθισμα. Το ντουλαπάκι είναι εξοπλισμένο με μια σύγχρονη θύρα USB. Τα ρυθμιζόμενα μπάκετ καθίσματα επιτρέπουν στους οδηγούς από 1,50 έως 1,95 μέτρα, να βρουν την κατάλληλη θέση.

Advertisement

Εκτός από μια έκδοση κινητήρα εσωτερικής καύσης που μπορεί να εξοπλιστεί με μονοκύλινδρους τετράχρονους κινητήρες έως 17 ίππων και 155 κυβικών εκατοστών της Piaggio, το microcar διατίθεται και ως KR-E με ηλεκτρική κίνηση. Στο πίσω μέρος του τρίκυκλου υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας πέντε kW (6,8 hp) που επιταχύνει το Messerschmitt 195 κιλών έως και 80 km/h.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί να λειτουργεί με ταχύτητες έως και 90 km/h. Οι εργασίες επιβράδυνσης εκτελούνται από τρία δισκόφρενα, τα οποία ανακτούν επίσης ενέργεια. Η μπαταρία 72 volt 40 Ah επιτρέπει αυτονομία έως και 60 χιλιομέτρων. Στη συνέχεια, το Messerschmitt πρέπει να συνδεθεί ξανά στην πρίζα για τέσσερις έως έξι ώρες. Η εμβέλεια μπορεί να διπλασιαστεί με μια δεύτερη μπαταρία.

Advertisement

Οι τιμές για το microcar της γερμανικής φίρμας, ξεκινούν από 17.900 ευρώ, για τη γερμανική αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Kosmoride φέρνει το Microlino στην Ελλάδα!
Το Microlino αναβιώνει το BMW Isetta
Έτοιμο το Microlino, η σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Isetta