Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έτοιμο το Microlino, η σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Isetta

Ελλάδα 20:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έτοιμο το Microlino, η σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Isetta

ΝΕΑ

Έτοιμο το Microlino, η σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Isetta

ΝΕΑ

Με προσόντα του την ηλεκτρική υπόσταστη, το συμπαθέστατο λουκ και την προσιτή τιμή, το Microlino 2.0 ήδη γνωρίζει τεράστια ζήτηση.

Advertisement
Advertisement

Μικροσκοπικό, τρίτροχο, διθέσιο, με μια πόρτα στο μπροστινό μέρος. Αυτή ήταν –περιληπτικά-  η BMW Isetta, η οποία παρήχθη από το 1955 έως το 1962 και γνώρισε τεράστια δημοφιλία στη μεταπολεμική Ευρώπη, αριθμώντας πάνω από 160.000 πωλήσεις.

Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το λιλιπούτειο αυτοκίνητο πόλης είναι έτοιμο να ξαναπεράσει τη γραμμή συναρμολόγησης. Έστω και αν ο κατασκευαστής του δεν θα είναι Γερμανός (BMW), αλλά η ελβετική Micro, η οποία το βαφτίζει “Microlino 2.0”.

BMW Isetta

Ο απόγονος ωστόσο, της Isetta, δεν κόβει τους δεσμούς με το αρχέτυπο, κάτι που καταδεικνύεται από την απόφαση της εταιρείας να παρουσιάσει το Microlino 2.0 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου. Στην πόλη, δηλαδή, που εδρεύει η BMW και που γεννήθηκε η ιδέα της δημιουργίας της Isetta.

Advertisement
Advertisement

Μια ματιά στο Microlino 2.0 είναι αρκετή προκειμένου να γίνει εμφανής η συγγένεια με τον Βαυαρό πρόγονό του. Αυγοειδές σχήμα, μπροστινή πόρτα που ανοίγει… όπως ένα ψυγείο, δύο καθίσματα και στρογγυλοί προβολείς κοντά στα πλευρικά παράθυρα. Φυσικά θα ήταν αδύνατο να απουσιάζουν οι νεωτεριστικές πινελιές, όπως είναι η LED μπάρα που αγκαλιάζει το μπροστινό μέρος και η απομάκρυνση της χειρολαβής για το άνοιγμα της μπροστινής θύρας – πλέον υπάρχει ένα μπουτόν.

Στο εσωτερικό, πέρα από τα δύο καθίσματα εδρεύει ένα σύγχρονο τιμόνι, ψηφιακός πίνακας οργάνων, και μια μικρή επιμήκης οθόνη αφής πάνω στο μινιμαλιστικής σχεδίασης ταμπλό, για τη ρύθμιση των αποκλειστικά απαραίτητων λειτουργιών. Όσον αφορά τον όγκο φόρτωσης, αυτός φτάνει τα 230 λίτρα, ένα νούμερο που μόνο ικανοποίηση χαρίζει στους υποψήφιους αγοραστές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗΝ ΙΑΑ 2021

Advertisement

Το Microlino 2.0 θα λανσαριστεί σε τρεις εκδόσεις – Urban, Dolce και Competizione- καθεμία εκ των οποίων ικανοποιεί διαφορετικά θέλω. Η πρώτη είναι και η πιο λιτή, καθώς περιλαμβάνει μια γυαλιστερή μαύρη οροφή και εσωτερικές υφασμάτινες επενδύσεις.

Advertisement

Στη Dolce το αμάξωμα κοσμείται από χρωμιωμένες λεπτομέρειες, η χρωματική παλέτα είναι διευρυμένη και η οροφή έχει άσπρο χρώμα. Παράλληλα, προσθέτει τις –ομολογουμένως- κομψές LED οριζόντιες μπάρες στο μπροστινό και πίσω μέρος, όταν στο εσωτερικό συναντώνται επενδύσεις σε vegan δέρμα.

Κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού είναι η Competizione που εισάγει ματ επιλογές χρωμάτων – Gotham Anthracite, London Green και Torino Aluminum, οι οποίες χαρίζουν στο Microlino 2.0 μια πιο… άγρια ομορφιά.

Advertisement

Οι μικρές διαστάσεις και ο φτωχός εξοπλισμός συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, σύμφωνα με τους Ελβετούς, δεν συνεπάγονται αυξημένη έκθεση των επιβατών στους κινδύνους. Η μονοκόκ κατασκευή του φέρει αυξημένο βαθμό ακαμψίας με γνώμονα την ασφάλεια και τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Σημειώστε πως η ανάρτηση είναι πλήρως ανεξάρτητη με γόνατα McPherson τόσο μπροστά όσο και πίσω.

Αποφασισμένη να ακολουθήσει τη… μόδα και με κριτήριο πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης, η Micro επέλεξε ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο.Ένα ηλεκτρικό μοτέρ 26 PS και 119 Nm μπορεί και κινεί με ευκολία το 435 κιλών Microlino 2.0, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στα πρώτα 50 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ. και να έχει τελική 90 χλμ./ώρα.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις εκδόσεις μπαταριών, των 6,0, 10,5 και 14 kWh που προσφέρουν αυτονομία 95, 175 και 230 χλμ. αντίστοιχα. Όσον αφορά τη φόρτιση από το 0-80%, 4 ώρες θα αποδειχθούν υπεραρκετές.

Το Microlino 2.0 θα κατασκευάζεται στο Τορίνο, με την αρχική τιμή του να μην ξεπερνά τα 12.500 ευρώ. Το συμπαθέστατο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήδη γνωρίζει τεράστια ζήτηση, με τις προπαραγγελίες να ξεπερνούν τις24.000.

Σημειώνεται πως το 2016 η Micro είχε παρουσιάσει μια λιγότερο ικανή εκδοχή του μοντέλου, η οποία θα παραγόταν το 2018. Κάποιες καθυστερήσεις, ωστόσο, άλλαξαν τα σχέδια της εταιρείας, η οποία αποφάσισε να προχωρήσει στην ολιστική αναβάθμισή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα ηλεκτρικά… κόβουν τους οπαδικούς δεσμούς
Ποιά είναι η εταιρεία που σαρώνει στις πωλήσεις ηλεκτρικών;
Η ηλεκτροκίνηση απαιτεί ισχυρά ηλεκτρικά δίκτυα