Ηλεκτρικό με 6.750€ από την Kandi America
MobilityΗλεκτρικό με 6.750€ από την Kandi America
MobilityΗ Kandi America ανακοίνωσε ότι το πιο φθηνό ηλεκτρικό της μοντέλο για κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ, έχει πάρει όλες τις εγκρίσεις που χρειαζόταν και θα αρχίσει η διάθεσή του στην αγορά.
Με τις επιδοτήσεις που έχουν τα ηλεκτρικά σε ορισμένες από τις πολιτείες των ΗΠΑ, η τιμή του φθηνότερου μοντέλου της Kandi, διαμορφώνεται στα 7.999 δολάρια (6.750 ευρώ).
WHAT CAR
Τον Σεπτέμβριο η Κινέζικη Kandi στο site της ανακοίνωνε κάποια στοιχεία για την αυτονομία των ηλεκτρικών της μοντέλων και την κατανάλωση της ενέργειας που αυτά παρουσίαζαν. Τώρα, μετά τους επίσημου ελέγχους από τις αρχές, η εταιρεία έχει λάβει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις και τα πιστοποιητικά εκείνα που επιτρέπουν την πώληση των μοντέλων της στην αγορά των ΗΠΑ. Στη γκάμα της Kandi, υπάρχει η βασική επιλογή του μικρού της μοντέλου με την ονομασία Κ27. Η διαδικασία για τις εγκρίσεις και την πιστοποίηση του K27 στην πολιτεία έρχεται μετά την εκτελεστική εντολή του κυβερνήτη Gavin Newsom που προβλέπει απαγόρευση πωλήσεων νέων επιβατικών οχημάτων βενζίνης και ντίζελ έως το 2035.
Το Κ27, που έχει αυτονομία 95 χιλιόμετρα, διαθέτει μπαταρία 17,7 kWh από την οποία προκύπτει το πλεονέκτημα της πλήρους φόρτισης σε κοινό οικιακό δίκτυο μέσα σε 7 ώρες. Ο χρόνος αυτός θεωρείται ιδιαίτερα χαμηλός για ένα αυτοκίνητο που έχει πάρει πιστοποίηση πως μπορεί να πωλείται και να κυκλοφορεί στις ΗΠΑ, με δεδομένο πως η χρήση των ηλεκτρικών αφορά τις αστικές μετακινήσεις. Ούτως ή άλλως, η τελική ταχύτητα του Κ27, δεν θα του επέτρεπε να κινηθεί και «πιο έξω» από μια πόλη, μια και αυτό που δίνει ως μέγιστη ταχύτητα ο κατασκευαστής, είναι τα 100 χλμ./ώρα. Το K27 με μήκος 3,45 μέτρα (περίπου όσο και το Mini Cooper SE), έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας 4 επιβατών και στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας αλλά και σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 9,0 ιντσών και συνδεσιμότητα Bluetooth.
Δείτε ακόμα:
VW: 500.000 ID.4 ετησίως είναι ο στόχος
Plug-in υβριδικά τα νέα RS της Audi
Peugeot e-2008: Το αύριο των SUV