Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Υγραέριο: Έρχονται πρόστιμα στα συνεργεία «φαντάσματα»!

Ελλάδα 1:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Υγραέριο: Έρχονται πρόστιμα στα συνεργεία «φαντάσματα»!

ΝΕΑ

Υγραέριο: Έρχονται πρόστιμα στα συνεργεία «φαντάσματα»!

ΝΕΑ

Το Newsauto αποκαλύπτει πως το κυβερνητικό επιτελείο θα αντιμετωπίσει τις βεβαιώσεις που έρχονται από εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά και τα εικονικά τιμολόγια πώλησης.

Advertisement
Advertisement

Τον τελευταίο διάστημα παρατηρείται αύξηση των νέων εγκαταστάσεων συστημάτων υγραεριοκίνησης σε ποσοστό άνω του 40%, ενώ πολλές παλιές όχι και τόσο κατάλληλες τοποθετήσεις επιδιορθώνονται στα εξειδικευμένα συνεργεία.

Επίσης αυτή την περίοδο υπάρχουν σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με το 2010-2015 συνεργεία χωρίς πιστοποίηση και εξειδίκευση αερίων καυσίμων και τεχνικοί χωρίς άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος τεχνίτη αερίων καυσίμων οι οποίοι στο βωμό του κέρδους αποφεύγουν να ενημερώσουν τους καταναλωτές για την ανεπάρκεια τους.

Advertisement
Advertisement

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάσισε να βάλει έναν τέλος στην αναρχία των εταιριών τοποθέτησης συστημάτων υγραερίου σε οχήματα ώστε να προστατεύσει τους καταναλωτές και παράλληλα να ενισχύσει τα κρατικά έσοδα που αυτή τη στιγμή «αιμορραγούν».

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εξετάζουν την επιβολή υψηλών προστίμων στις εισαγωγικές εταιρείες και κάποια αδειοδοτημένα συνεργεία που συνεργάζονται και μοιράζουν δικαιολογητικά σε αντίστοιχα μη αδειοδοτημένα συνεργεία, καθώς και μεμονωμένους τεχνικούς που τοποθετούν συστήματα υγραερίου σε πυλωτές και γκαράζ σπιτιών.

Advertisement

Φυσικά από την στιγμή που δεν υπάρχουν κυρώσεις για τις ψευδής δηλώσεις τα ΚΤΕΟ περνούν τα αυτοκίνητα από Τεχνικό Έλεγχο ασχέτως αν πρόκειται για επικίνδυνες εγκαταστάσεις κάνοντας δημόσιες σχέσεις.

Μάλιστα όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr συνεργεία από τη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και από τα δυτικά προάστια της Αττικής παρέχουν νόμιμες βεβαιώσεις σε συνεργεία που τοποθετούν συστήματα υγραεριοκίνησης σε όλη την Ελλάδα ώστε να μπορούν έχουν όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά της μετατροπής για να δηλωθεί στο Υπουργείο αλλά και να περνούν τον έλεγχο των ΚΤΕΟ!

Advertisement

Παράλληλα κάποιοι για να γλιτώσουν τον ΦΠΑ αλλά και τον Φόρο δηλώνουν ότι τοποθέτησαν συστήματα υγραεριοκίνησης σε τιμές πολύ χαμηλότερες από εκείνες που κοστίζουν τα υλικά του συστήματος υγραερίου με αποτέλεσμα να προκαλούν υστέρηση στα κρατικά έσοδα και βέβαια να δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι των υπολοίπων εγκαταστατών συστημάτων υγραεριοκίνησης που δεν μπορούν να κόψουν τιμολόγια χαμηλότερα από το κόστος των εξαρτημάτων του συστήματος υγραεριοκίνησης.

Όλα τα παραπάνω τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τα έχουν λάβει υπόψη τους και προσανατολίζονται στην επιβολή αυστηρών προστίμων σε εγκαταστάτες που δραστηριοποιούνται σε άλλους μακρινούς νομούς από εκείνους που διαμένουν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων και βέβαια τα τιμολόγια τοποθέτησης των συστημάτων υγραεριοκίνησης θα περνούν από το «κόσκινο» των ελεγκτικών μηχανισμών της ΑΑΔΕ και του υπουργείου Οικονομικών.

Να υπενθυμίσουμε πως το Newsauto.gr είχε αποκαλύψει όλη την κομπίνα που πραγματοποιείται με τις δεξαμενές υγραερίου «βόμβες» οι οποίες θα έπρεπε να αντικατασταθούν στην 10ετία από την ημερομηνία κατασκευής τους αλλά δυστυχώς με νέα πιστοποιητικά ανανεώνουν τη διάρκεια ζωής τους για ακόμη 10 έτη θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών!

Advertisement

Μάλιστα η οδηγία R67 ορίζει πως οι δεξαμενές υγραερίου στα οχήματα πρέπει να αλλάζονται στα 10 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής της και όχι από την ημερομηνία τοποθέτησής της. Ναι σωστά διαβάσατε μετά από 10 χρόνια θα πρέπει να αλλαχθεί η δεξαμενή του υγραερίου για λόγους ασφαλείας και βέβαια να τονίσουμε ότι το κόστος αντικατάστασής της κυμαίνεται από 180 έως 250 ευρώ.

Η όλη απάτη έγκειται στο γεγονός πως ανυποψίαστοι καταναλωτές εμπιστεύονται συνεργεία «φαντάσματα» τα οποία στην πραγματικότητα δεν υφίστανται ή στην καλύτερη περίπτωση φυτοζωούν και βλέπουν ως μόνη διέξοδο την παροχή πιστοποιητικών χωρίς να γίνει πρώτα κάποιος έλεγχος του αυτοκινήτου και βέβαια χωρίς να αλλαχθεί η δεξαμενή υγραερίου!

Ωστόσο σύμφωνα με τα έγγραφα η αντικατάσταση μιας δεξαμενής υγραερίου περνά από τρία καταστήματα που απέχουν μεταξύ τους πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα γεγονός που έχει πέσει την αντίληψη των ελεγκτικών μηχανισμών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη! Δεξαμενές-«βόμβες» και επικίνδυνα συστήματα υγραερίου
ΚΤΕΟ: Νέες παρατάσεις – Τι γίνεται με τα συστήματα υγραεριοκίνησης
Τι πρέπει να προσέξεις στην υγραεριοκίνηση