Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

Η VW θα επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες

  • Παναγιώτης Τριτάρης (pt@newsauto.gr)

To σύστημα infotainment με τους διακόπτες αφής της VW έχει δεχθεί αρκετή κριτική. Και -προς τιμήν της- η VW αναγνωρίζει ότι οι οδηγοί έχουν δίκιο.

Όταν παρουσιάστηκε το VW Golf 8ης γενιάς και μαζί του το νέο σύστημα Infotainment της εταιρίας, τα πρώτα και πιο σημαντικά παράπονα που εντοπίστηκαν αφορούσαν την σχεδίαση αυτού του συστήματος.

Η αντικατάσταση των φυσικών διακοπτών με άλλους αφής αν και έμοιαζε τεχνολογικά προηγμένη δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Κάτι που αναγνώρισε σε συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό CAR ακόμα και ο ίδιος ο πρόεδρος της εταιρίας Thomas Schafer.

Στην συνέντευξή του παραδέχθηκε ότι έχουν γίνει αρκετά λάθη στην σχεδίαση του συστήματος MIB3 το οποίο έχει εγκατασταθεί όχι μόνο στο Golf αλλά και στα περισσότερα μοντέλα της εταιρίας αλλά και ευρύτερα στο γκρουπ VW.

“Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε” δήλωσε ο Schafer, “Έχουμε παρατηρήσεις από τους καταναλωτές αλλά και από τους δημοσιογράφους, που μας λένε ότι πρέπει να το βελτιώσουμε”.

Η εταιρία φαίνεται αποφασισμένη να ξεκινήσει άμεσα τις βελτιώσεις και τις αναβαθμίσεις. Ο Schafer είπε ότι το νέο software, το 3.0 είναι έτοιμο, και θα προσθέσει μερικές άμεσες βελτιώσεις, όπως για παράδειγμα τον φωτισμό των συρόμενων διακοπτών για την ένταση του ήχου και του κλιματισμού, έτσι ώστε να τους βρίσκουν πιο εύκολα οι οδηγοί στην νυχτερινή οδήγηση.

Όμως οι βελτιώσεις δεν θα περιοριστούν στο λογισμικό. Ο Schafer δήλωσε ότι θα υπάρξουν και αλλαγές σε ότι αφορά τους διακόπτες αφής που υπάρχουν στο τιμόνι, οι οποίοι θα βελτιωθούν ή θα αντικατασταθούν ολοκληρωτικά. Αυτό όμως θα πάρει λίγο παραπάνω, και δεν αναμένεται να εμφανιστεί στα αυτοκίνητα της εταιρίας πριν το 2024, αν και ένα εντελώς καινούργιο τιμόνι θα εμφανιστεί στο Tiguan μέσα στο 2023.

Ο Schafer δηλώνει αποφασισμένος να μην αφήσει να ξαναγίνουν τέτοια λάθη στο μέλλον. Όπως είπε στην συνέντευξη, υπάρχει πλέον διαρκής έλεγχος από το ΔΣ για τις βελτιώσεις και τις εξελίξεις στο σύστημα infotainment, και συνεχείς βελτιώσεις πάνω σε δοκιμαστικά πρότυπα που παρουσιάζονται.

Ο Schafer εξήγησε ότι αυτή την φορά χρησιμοποιούν περισσότερους και τυχαίας επιλογής χρήστες ώστε να βοηθήσουν στην εξέλιξη του νέου συστήματος. “Αν έχεις μόνο τους δικούς σου εργαζόμενους, αυτοί στο τέλος συνηθίζουν και τα βρίσκουν όλα τέλεια” παρατηρεί. Χρειάζεται να έχουμε ανθρώπους από όλες τις ηλικίες και κοινωνικές τάξεις, έτσι ώστε να έχουμε μια ξεκάθαρη αντίληψη για το αν μια λειτουργία είναι πρακτική ή όχι”.

Στόχος του Schafer είναι στο μέλλον το γκρουπ VW να εργαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε τα σαλόνια των αυτοκινήτων του να έχουν μεγαλύτερη συνέπεια και συνέχεια. Έτσι θα είναι πιο εύκολο στους καταναλωτές να βρουν συγκεκριμένα πράγματα, όπως το κουμπί της εκκίνησης, το κουμπί για τον έλεγχο της έντασης και το αντίστοιχο κουμπί για τα αλάρμ.

“Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε το θέμα με περισσότερη λογική. Έτσι επιλέγουμε τις 10 πιο συχνές λειτουργίες των καταναλωτών και τις βάζουμε σε πρώτη προτεραιότητα, επιλέγοντας τους φυσικούς διακόπτες για αυτές. Μετά σκεφτόμαστε που θα τοποθετήσουμε τις επόμενες 20 πιο συχνές λειτουργίες, προσπαθώντας να βάλουμε τα πράγματα σε μία λογική σειρά. Και από εκεί και πέρα να τα κρατήσουμε σταθερά, να μην τα αλλάζουμε κάθε φορά”.

Όπως φαίνεται τα παράπονα των καταναλωτών αλλά και τα δικά μας, των δημοσιογράφων, έπιασαν τόπο. Και αυτό είναι προς τιμήν της VW που δεν διστάζει να αναγνωρίζει λάθη και δυσλειτουργίες και να τις διορθώνει στο πιο σύντομο χρονικό διάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volkswagen Tiguan: O κυρίαρχος των SUV (+video)
Στο δρόμο το νέο ηλεκτρικό Volkswagen
Volkswagen: Οι οδηγοί δεν θέλουν διακόπτες αφής

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto