Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Toyota προειδοποιεί για αύξηση τιμών

Ελλάδα 16:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Toyota προειδοποιεί για αύξηση τιμών

ΝΕΑ

Η Toyota προειδοποιεί για αύξηση τιμών

ΝΕΑ

Η μειωμένη παραγωγή, εξαιτίας της έλλειψης τσιπ, και οι (κατά συνέπεια) λιγότερες πωλήσεις έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των κερδών τής Toyota. Συνεπώς, απαιτείται η λήψη μέτρων.

Advertisement
Advertisement

Τα ανώτατα στελέχη της Toyota Motor Company έχουν ήδη λάβει στα χέρια τους τις εισηγήσεις υφισταμένων τους για αύξηση στις τιμές πώλησης των καινούργιων μοντέλων της εταιρείας, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην ευρύτερη αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Το θέμα δεν είναι εάν αυτές θα ισχύσουν. Το ζήτημα είναι κατά πόσο θα αυξηθούν και ποιο ποσοστό του κόστους θα θελήσει να απορροφήσει η εταιρεία ώστε να επιβαρυνθούν όσο το δυνατόν λιγότερο οι πελάτες της.

Advertisement
Advertisement

Τα κέρδη της εταιρείας είναι μειωμένα, βάσει όσων ανακοινώνει, ενώ τα κόστη της αυξάνονται. Συγκεκριμένα, για το τρίμηνο Ιούλιος-Σεπτέμβριος (τρέχοντος έτους) χρειάστηκε να απορροφήσει μια αύξηση του κόστους μεγαλύτερη των δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων (δηλαδή περισσότερων των δύο δις ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία), σε παγκόσμιο επίπεδο.

Βεβαίως, η Toyota -όπως και η πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών- έχει αυξήσει σχετικά τις τιμές πώλησης των καινούργιων μοντέλων της για να αντιμετωπίσει την αύξηση στις τιμές πρώτων υλών όπως και για την αντίστοιχη του πληθωρισμού, από την αρχή της χρονιάς. Ωστόσο, όλα δείχνουν ότι οι υποψήφιοι αγοραστές των μοντέλων θα κληθούν να πληρώσουν αυξημένο ποσό για να τα αποκτήσουν.

Advertisement

Το πρόβλημα για τα στελέχη της εταιρείας είναι πόση θα είναι αυτή η αύξηση ώστε να μην τους δυσαρεστήσουν και να μην χαθεί η σχέση εμπιστοσύνης που υπάρχει μεταξύ αυτών και της εταιρείας. Ο κ. Jun Nagata, Διευθυντής Επικοινωνίας της Toyota, δήλωσε σχετικά: «Πραγματικά, σπάμε το κεφάλι μας προσπαθώντας να βρούμε τη σωστή τιμολογιακή πολιτική. Έχουμε ξεκινήσει να αυξάνουμε τις τιμές στα αυτοκίνητά μας όσο μπορούμε.

»Κάθε χρόνο, μεταβάλαμε τις τιμές μία ή φορές. Με το να αυξάνουμε τη συχνότητα που γίνεται αυτό θα θέλαμε να αντικατοπτρίσουμε σε αυτές τα αυξημένα κόστη μας. Όμως, θα επιδιώξουμε να κρατήσουμε τη γενική εικόνα κάθε μοντέλου και τη σχετική αναλογία τιμής μεταξύ αυτών», κατέληξε ο κ. Nagata.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota Ελλάς: Αλλαγή ηγεσίας
Η Toyota θα αλλάξει προσέγγιση για τα ηλεκτρικά;
Πότε θα δούμε το νέο Toyota C-HR;