Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Toyota εξελίσσει νέα γενιά θερμικών κινητήρων

Ελλάδα 12:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Toyota εξελίσσει νέα γενιά θερμικών κινητήρων

ΝΕΑ

Η Toyota εξελίσσει νέα γενιά θερμικών κινητήρων

ΝΕΑ

Ο Ακίο Τογιόντα, ο επίτιμος Πρόεδρος της Toyota, επιβεβαίωσε την απόφαση της εταιρείας να εξακολουθεί να δίνει το δικαίωμα επιλογής κινητήρα στους πελάτες της και ανακοίνωσε τη δημιουργία νέων μοτέρ.

Advertisement
Advertisement

Στον Όμιλο Toyota έχουν κάθε λόγο να είναι χαρούμενοι. Πέρυσι, η ιαπωνική εταιρεία πούλησε 11.233.039 αυτοκίνητα παγκοσμίως, όπως ανακοίνωσε.

Αυτός ο αριθμός την έφερε γι’ ακόμα μία φορά στην κορυφή της αντίστοιχης λίστας με τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες και είναι ο υψηλότερος από κάθε άλλη φορά.

Από αυτά, μόνο τα 104.018 ήταν αμιγώς ηλεκτροκίνητα, δηλαδή ποσοστό 0,926% επί των συνολικών. Αυτά αφορούν τόσο στα μοντέλα της αυτής της τεχνολογίας κίνησης όσο και στα αντίστοιχα της Lexus.

Advertisement
Advertisement

Μέρος της αλήθειας είναι ότι η Toyota άργησε να παρουσιάσει, κατασκευάσει και διαθέσει στην αγορά ηλεκτροκίνητα οχήματα σε σχέση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Το παραπλήρωμα έχει να κάνει με την γνωστή στάση σκεπτικισμού των στελεχών της έναντι των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων με μπαταρίες («BEV»).

Advertisement

Πρόσφατα ο Ακίο Τογιόντα, ο επίτιμος Πρόεδρος της εταιρείας, μίλησε σε ακροατήριο 200 κορυφαίων στελεχών αυτής. Στην ομιλία του επιβεβαίωσε πως έχει εκπονηθεί ένα «πολύ μεγάλο πρόγραμμα εξέλιξης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης», όπως είπε.

Ο Τογιόντα, κατά τη διάρκεια συζήτησης με τους παρευρισκόμενους, εξέφρασε την άποψη ότι οι πωλήσεις των BEV ηλεκτροκίνητων δεν θα ξεπεράσουν το 30% σε σχέση με τις συνολικές.

Advertisement

Εκτός αυτών, συνομιλώντας και με δημοσιογράφους, ο Τογιόντα απάντησε όταν ρωτήθηκε σχετικά: «Εάν αλλάξουμε ξαφνικά την παραγωγή μας σε ηλεκτροκίνητα τα οποία έχουν μπαταρίες, τότε είμαι σίγουρος ότι 5,5 εκατομμύρια Ιάπωνες που όλη τους τη ζωή εργάζονται στην αυτοκινητοβιομηχανία και στην κατασκευή κινητήρων θα αρχίσουν να αναρωτιούνται: “Ποιος ο σκοπός για όλο αυτό;”.

»Κάποιοι από τους προμηθευτές μας για την παραγωγή κινητήρων δεν θα μπορούν ούτε να απευθυνθούν στις τράπεζες για να πάρουν δάνειο. Οι υποδομές δεν μπορούν να υποστηρίξουν την πώληση μόνο ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων».

Advertisement

Τέλος, ο Τογιόντα επιβεβαίωσε επίσης την εξέλιξη θερμικών κινητήρων που θα λειτουργούν με υδρογόνο αντί για βενζίνη με σκοπό να μπουν σε παραγωγή όταν θα είναι έτοιμοι για βιομηχανική χρήση, ενώ δεν ανέφερε οτιδήποτε για πετρελαιοκινητήρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το νέο Toyota Yaris Cross (+ τιμές)
Ο Τογιόντα… βάζει (ξανά) πλάτη για την Toyota!
Δεν θα πιστέψεις τι αυτοκίνητο αγόρασε ο Πρόεδρος της Toyota (+video)