Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Toyota δεν εγκαταλείπει τους συμβατικούς κινητήρες

Ελλάδα 18:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Toyota δεν εγκαταλείπει τους συμβατικούς κινητήρες

ΝΕΑ

Η Toyota δεν εγκαταλείπει τους συμβατικούς κινητήρες

ΝΕΑ

Ο ιαπωνικός κολοσσός είναι ίσως η πιο ξεκάθαρη και ισχυρή φωνή αντίδρασης -και λογικής- απέναντι στην βιαστική έλευση της ηλεκτροκίνησης.

Advertisement
Advertisement

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Toyota εκφράζει την σταθερή της υποστήριξη στις υπάρχουσες τεχνολογίες έχοντας παράλληλα αρκετές φορές επισημάνει ότι η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση γίνεται με βιαστικό και όχι μελετημένο τρόπο.

Αυτή την φορά επανέρχεται σε έναν ακόμα τομέα, τους κινητήρες για τα μεγάλα επαγγελματικά οχήματα. Την στιγμή που κατασκευαστές όπως η Daimler ή το group VW Traton Group εστιάζουν πλέον όλο το ενδιαφέρον τους στην ηλεκτροκίνηση, η Toyota θέλει να αναπτύξει κινητήρες υδρογόνου για τα βαρέα επαγγελματικά της οχήματα.

Η Toyota έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό και την έρευνα για την δημιουργία καινοτόμων κινητήρων εσωτερικής καύσης σε συνεργασία με της εταιρίες Isuzu και Hino, και την μεγάλη εταιρία Denso που προμηθεύει τα περιφερειακά συστήματα.

Advertisement
Advertisement

Οι κινητήρες αυτοί θα χρησιμοποιούν το υδρογόνο αντί για συμβατικά ορυκτά καύσιμα και έτσι δεν θα εκπέμπουν καθόλου διοξείδιο του άνθρακα.

Η Toyota δοκιμάζει την συγκεκριμένη τεχνολογία στην ιαπωνική σειρά αγώνων Super Taiku από τον Μάιο του 2021. Πάντως οι Ιάπωνες δεν βασίζονται μόνο στους συγκεκριμένους κινητήρες, αλλά εξετάζουν ένα μίγμα διαφορετικών τεχνολογιών, από υβριδικά μέχρι αμιγώς ηλεκτρικά και κυψελών καυσίμου.

Advertisement

Οι κινητήρες υδρογόνου είναι μία ακόμα επιλογή που θέλει να προσφέρει η Toyota για την μείωση των εκπομπών CO2. Σε συνεργασία με την Hino, η Toyota αναπτύσσει ήδη φορτηγά που χρησιμοποιούν υδρογόνο και κυψέλες καυσίμου.

Τα πρώτα πρωτότυπα κυκλοφορούν στις ΗΠΑ από το 2021. Το φορτηγό που δοκιμάζεται έχει μήκος έντεκα μέτρων και συνολικό βάρος 25 τόνων, με την αυτονομία του να φθάνει τα 600 χιλιόμετρα με ένα μόνο γέμισμα της δεξαμενής καυσίμου.

Advertisement

Σε κάθε περίπτωση, η Τoyota φαίνεται αποφασισμένη να μην υποκύψει στην ηλεκτροκίνηση χωρίς να ψάξει εναλλακτικές λύσεις. Κάποιοι την κατηγορούν ότι έχει αργήσει να μπει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως οι άνθρωποι της μεγαλύτερης εταιρίας του κόσμου είναι σίγουρο ότι βλέπουν πολύ πιο μακριά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ηλεκτρικό το μέλλον για τα Toyota MR2 και Lexus LFA
Γιατί η Toyota δεν βιάζεται ιδιαίτερα για τα ηλεκτρικά;
Toyota 222D: Το άγνωστο rally car (+video)