Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Strosek φέρνει πίσω την Porsche 964 Mega

Ελλάδα 22:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Strosek φέρνει πίσω την Porsche 964 Mega

ΝΕΑ

Η Strosek φέρνει πίσω την Porsche 964 Mega

ΝΕΑ

Για να δημιουργήσει τη νέα «Mega 30», από την οποία θα παραχθούν μόλις 30 μονάδες, η γερμανική εταιρεία, ξεκίνησε με μία κανονική «964» και την εξόπλισε με ένα εντυπωσιακό body kit μαζί με μια σειρά αναβαθμίσεων για τον κινητήρα.

Advertisement
Advertisement

Η Strosek παρουσιάζει για τον 21ο αιώνα, την Porsche 964 Mega της δεκαετίας του 1990 με τιμή 300.000 ευρώ.

Η Strosek Auto Design έχει μια μακρά και περήφανη ιστορία βελτίωσης μοντέλων Porsche 911 και μόλις αποκάλυψε το τελευταίο της δημιούργημα για να γιορτάσει τα 30 χρόνια του εμβληματικού της μοντέλου «Mega» από τη δεκαετία του 1990. Μόνο που αυτή τη φορά, αντί για «speedster», η νέα Mega θα είναι coupe.

Advertisement
Advertisement

Το νέο κιτ για το coupe μοντέλο περιλαμβάνει, έντονα «φτερά» εμπρός και πίσω τροχών που αλλάζουν δραστικά τη εμφάνιση του αυτοκινήτου στο δρόμο. Αυτά τα νέα φτερά επέτρεψαν επίσης στην Strosek να τοποθετήσει τροχούς 19 ιντσών στο αυτοκίνητο και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S διαστάσεων 245/30 εμπρός και 295/25 πίσω. Έχουν επίσης τοποθετηθεί τα V3 coilovers (ελατήρια) της KW, όπως και οι αντιστρεπτικές ράβδοι από την H&R.

Αρκετές αλλαγές έχουν γίνει στο εξωτερικό του τελευταίου μοντέλου της  Strosek, συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης νέων αεροδυναμικών καθρεπτών, προφυλακτήρες εμπρός και πίσω κατά παραγγελία.

Advertisement

Υπάρχουν επίσης αναβαθμίσεις απόδοσης στο αυτοκίνητο , συμπεριλαμβανομένων νέων εκκεντροφόρων, εξατομικευμένης εισαγωγής αέρα, συντονισμένου ECU, καταλυτικού μετατροπέα 100 κυψελών και σπορ σύστημα εξάτμισης.

Το πιο βασικό μοντέλο, το Porsche Mega 30, αποδίδει 300 ίππους, ενώ αν πιέσετε τον κατασκευαστή μπορεί να σας αναβαθμίσει τον κινητήρα στους 450 ίππους. Διαθέτει επίσης αναβαθμισμένο χειροκίνητο εξάρι, κιβώτιο.

Advertisement

Ο Strosek δεν έχει ξεχάσει το εσωτερικό του αυτοκινήτου και τοποθέτησε νέα καθίσματα Recaro, από ανθρακονήματα και επένδυση Alcantara. Υπάρχει επίσης ένα μικρότερο τιμόνι Momo και roll bar.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μια εντυπωσιακή πρόταση για την ηλεκτρική Porsche 911 του μέλλοντος
Το Porsche Experience σε φτάνει στα… όρια (video)
Δοκιμή: Porsche 911 GT3

Advertisement