Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Porsche διατηρεί τον V8 ως το 2030 (τουλάχιστον)

Ελλάδα 7:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Porsche διατηρεί τον V8 ως το 2030 (τουλάχιστον)

ΝΕΑ

Η Porsche διατηρεί τον V8 ως το 2030 (τουλάχιστον)

ΝΕΑ

Μπορεί η Porsche να έχει ενισχύσει την επένδυση της στην ηλεκτροκίνηση, όμως δεν αφήνει τον θερμικό κινητήρα και ιδίως τον κορυφαίο εξ αυτών που διαθέτει.

Advertisement
Advertisement

Στην Porsche, δεν είναι ακόμα έτοιμοι να αποσύρουν τον V8 κινητήρα από τα μοντέλα τους στα οποία αυτό τοποθετείται. Υπό την πίεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και της ηλεκτροκίνησης, είχε ανακοινωθεί ότι από το 2025 και έπειτα θα τον καταργούσε.

Όμως, η αρχική απόφασή των στελεχών της δεν πρόκειται να εφαρμοστεί στον χρόνο που έχει δηλωθεί. Αντιθέτως, ανακοινώθηκε ότι θα τον διατηρήσουν ως και το 2030, αλλά και στην επόμενη δεκαετία.

Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα προσπαθήσουν να τον κάνουν να πληροί τη θεσμοθετημένη νόρμα προστασίας του περιβάλλοντος Euro 7. Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Τόμας Φράιμουθ, επικεφαλής της εξέλιξης της Panamera, οι μηχανικοί της Porsche θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να πληροί το καινούργιο πρότυπο της Ε.Ε.

Advertisement
Advertisement

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στο αυστραλιανό περιοδικό Car Sales, ο Φράιμουθ τόνισε: «Γνωρίζουμε ότι αυτός ο κινητήρας είναι έτοιμος για το Euro 7, δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρέπει να προσθέσουμε μερικά εξαρτήματα που βρίσκονται σε εξέλιξη, οπότε θα είμαστε έτοιμοι να τηρούμε τον κανονισμό με αυτόν τον V8».

Όπως διευκρίνισε, οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας δεν θα χρειαστεί να προσφύγουν στη λύση να προσθέσουν σύστημα υβριδικής διάταξης στον κινητήρα για να επιτύχουν τον στόχο τους να είναι σύννομες οι εκπομπές ρύπων και διοξειδίου  του άνθρακα.

Ωστόσο, επισήμανε ότι θα χρειαστεί να γίνουν τροποποιήσεις για να μειωθεί το επίπεδο θορύβου κατά τη λειτουργία του. Τέλος, τα στελέχη της Porsche δείχνουν να επιμένουν στην ηλεκτροκίνηση για τα επόμενα χρόνια.

Advertisement

Στο κείμενο της ετήσιας έκθεσης για τη βιωσιμότητα που δημοσιεύτηκε εντός του Μαρτίου, αναφέρεται σαφώς ότι παραμένει η πρόβλεψή της πως το 2030 το 80% των ετήσιων πωλήσεών της θα αφορούν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και μόνο το υπόλοιπο 20% εξηλεκτρισμένα ή μόνο με θερμικό κινητήρα.