Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η πληρέστερη γκάμα κινητήρων της Dacia

Ελλάδα 14:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η πληρέστερη γκάμα κινητήρων της Dacia

ΝΕΑ

Η πληρέστερη γκάμα κινητήρων της Dacia

ΝΕΑ

Σε μια εποχή όπου ο προβληματισμός για το ποιον κινητήρα να επιλέξουμε για το καινούργιο αυτοκίνητό μας, η Dacia έχει τη λύση και μας διευκολύνει.

Advertisement
Advertisement

Τι κινητήρα να επιλέξω; Βενζίνης, πετρελαίου, υγραερίου κίνησης, υβριδικό ή ηλεκτρικό; Στην Dacia αυτή η ερώτηση δεν αποτελεί πρόβλημα. Άλλωστε, δεν θα μπορούσε να συμβαίνει αυτό σε μια αυτοκινητοβιομηχανία η οποία έχει βασική εταιρική αξία τη διευκόλυνση των πελατών της.

Αυτό αποτυπώθηκε και στις συνολικές πωλήσεις της ρουμανικής εταιρείας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Συγκεκριμένα, αγοράστηκαν 277.885 νέα αυτοκίνητά της, αριθμός που είναι κατά 5,9% μεγαλύτερος από αυτόν του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2021. Και αυτό παρά τα προβλήματα στην επιμελητεία και την παραγωγή στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών και του πολέμου στην Ουκρανία.

Advertisement
Advertisement

Η αιτία δεν είναι μόνο η πρακτικότητα και η ποιότητα των μοντέλων της είναι και οι κινητήρες με τους οποίους αυτά διατίθενται. Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 TCe μπορεί να λειτουργήσει τόσο με αμόλυβδη βενζίνη όσο και με υγραέριο κίνησης.

Είτε μόνο με την πρώτη είτε στην εκδοχή του που χρησιμοποιεί και το δεύτερο, η απόδοσή του και η οικονομία καυσίμου είναι τα στοιχεία που τον προσδιορίζουν. Μάλιστα, στην έκδοση του 1.0 TCe Eco-G η μέγιστη συνδυαζόμενη αυτονομία είναι πολύ μεγάλη. Αναλόγως της εκδοχής του, η μέγιστη ισχύς του είναι 91 ίπποι (90, ονομαστικά) και 101 ίπποι (100, ονομαστικά)

Advertisement

Εκτός αυτού, ο τετρακύλινδρος 1.3 TCe τόσο στην έκδοσή του με τους 131 ίππους (130, ονομαστικά) όσο και στην κορυφαία των 150 ίππων είναι μια επιλογή η οποία συνδυάζει τις επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου σε ένα αποτέλεσμα το οποίο είναι από τα πιο σύγχρονα που μπορούμε να συναντήσουμε στην αγορά αυτοκινήτου.

Advertisement

Σύντομα, η Dacia θα προσφέρει και το πρώτο μοντέλο της με κινητήρα υβριδικής διάταξης. Δεν είναι άλλο από την αντίστοιχη έκδοση του Jogger το οποίο θα έχει το σύστημα του Renault Captur E-Tech το οποίο αποδίδει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 140 ίππους.

Η επόμενη διαθέσιμη επιλογή αφορά στον τετρακύλινδρο 1.5 Blue dCi των 115 ίππων ο οποίος διαθέτει φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων και έχει μεγάλη οικονομία καυσίμου. Tέλος, η Dacia έχει στην γκάμα των μοντέλων της και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Spring το οποίο αποδίδει 45 ίππους, καθώς απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα όχημα μηδενικών ρύπων για τις καθημερινές μετακινήσεις τους εντός πόλης.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Dacia Sandero Stepway: Το SUV δεν είναι άπιαστο όνειρο
Το νέο Dacia Jogger μπορεί να είναι το επόμενο αυτοκίνητό σου
Με το φουτουριστικό Manifesto η Dacia δείχνει το μέλλον