Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών Volkswagen αυξήθηκαν 24% το 2022

Ελλάδα 20:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών Volkswagen αυξήθηκαν 24% το 2022

ΝΕΑ

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών Volkswagen αυξήθηκαν 24% το 2022

ΝΕΑ

Η στρατηγική της Volkswagen για τα ηλεκτρικά μοντέλα (e-strategy) προοδεύει με ταχείς ρυθμούς.

Advertisement
Advertisement

Η Volkswagen προχωρά πολύ γρήγορα προς την ηλεκτροκίνηση. Με περίπου 330.000 μονάδες, οι παγκόσμιες παραδόσεις των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της (BEV) αυξήθηκαν κατά 23,6% σε ετήσια βάση. Συνολικά οι παραδόσεις μοντέλων της Volkswagen όλων των τύπων κίνησης ήταν ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος εξαιτίας των προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.

Πιο συγκεκριμένα, 4,56 εκατομμύρια οχήματα (-6,8%) παραδόθηκαν σε πελάτες παγκοσμίως το 2022. Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών παραμένει πολύ υψηλό, ενώ στην Ευρώπη, περίπου 640.000 πελάτες παρήγγειλαν μοντέλα της Volkswagen, όλων των τύπων κίνησης (+18%).

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις της Imelda Labbé, μέλους του Δ.Σ. της Volkswagen και αρμόδια για τις Πωλήσεις, το Marketing και το After Sales, η οποία είπε: «Το 2022 καταφέραμε να πετύχουμε ένα σταθερό αποτέλεσμα πωλήσεων παρά τις επίμονες δυσχέρειες σε ό,τι αφορά τον εφοδιασμό. Η συνεχής αύξηση των ηλεκτρικών μοντέλων (BEV) επιβεβαιώνει ότι με το ελκυστικό χαρτοφυλάκιο που διαθέτουμε  βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο για να γίνουμε η πιο επιθυμητή μάρκα για τη βιώσιμη κινητικότητα».

Advertisement
Advertisement

Ο οδικός χάρτης είναι σαφής: με τη στρατηγική ACCELERATE η Volkswagen επιταχύνει τον ρυθμό του εξηλεκτρισμού με δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026. Η Volkswagen διαθέτει ήδη το ευρύτερο χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών μοντέλων. Μέχρι το 2026 η μάρκα θα διαθέτει το κατάλληλο προϊόν σε κάθε κατηγορία, από το βασικό e-car με στόχο να έχει τιμή κάτω από τις 25.000 ευρώ, μέχρι τη νέα ναυαρχίδα ID.7.

Το ID.4 είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό Volkswagen

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ID. της Volkswagen ανταποκρίνονται θετικά στις παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτου. Με περίπου 170.000 οχήματα να παραδίδονται στους πελάτες το 2022, το ID.4 αποτελεί το κορυφαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Volkswagen Group.

Advertisement

Στην Κίνα, που είναι η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία, το 2022 η Volkswagen υπερδιπλασίασε τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της οικογένειας «ID.» με 143.100 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των ID.3, ID.4 και ID.6, με το ποσοστό να φτάνει το +102,9%.

Αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκαν και στην αγορά της Β. Αμερικής. Συνολικά παραδόθηκαν 22.700 ID.4 (+27,7%).

Advertisement

Με παραδόσεις κοντά στις 8.900 μονάδες, το ID.4 ήταν το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και στη Σουηδία, ανεξαρτήτως τύπων κίνησης. Αυτό καθιστά ένα μοντέλο της οικογένειας «ID.» το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στη Σουηδία για τρίτη συνεχή χρονιά μετά το 2020 με το ID.3 και το 2021 πάλι με το ID.4.

Στην Ελλάδα, το 2022 η Volkswagen παρέδωσε 355 ID. και είχε τη 2η θέση στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο 13%. Το ID.4 ήταν το δημοφιλέστερο μοντέλο στην οικογένεια ID. με 205 παραδόσεις, καταλαμβάνοντας την 3η θέση των BEV οχημάτων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,3%.

Advertisement

Παραδόθηκαν περισσότερα από 580.000 αυτοκίνητα βασισμένα στην MEB

Η Volkswagen έχει ήδη πετύχει ένα πρώτο ορόσημο στην εκστρατεία της για την ηλεκτρική κινητικότητα. Από το Σεπτέμβριο του 2020, όταν και παραδόθηκε το πρώτο ID.3, έχει παραδώσει παγκοσμίως περισσότερα από 580.000 μοντέλα της οικογένειας «ID.». Βάση για τα μοντέλα «ID.» αποτελεί η αρθρωτή πλατφόρμα MEΒ (Modular Electric Drive Matrix). Προ λίγων ημερών, στην έκθεση Consumer Electronics Show (CES) στο Λας Βέγκας, η Volkswagen παρουσίασε την τελευταία προσθήκη στην οικογένεια «ID.», ένα καμουφλαρισμένο ID.7. Με το συγκεκριμένο σεντάν, η Volkswagen επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτρικών οχημάτων της στην κατηγορία των premium μεσαίων μοντέλων.

Συνεχίζεται η τάση για τα SUV

Παρά το δύσκολο περιβάλλον που επικρατεί στην αγορά, το 2022 η Volkswagen παρέδωσε περίπου 4,56 εκατομμύρια οχήματα για όλους τους τύπους κίνησης (-6,8%).

Η κατηγορία των SUV είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη της παγκόσμιας αγοράς. Η Volkswagen προσάρμοσε γρήγορα και συστηματικά το χαρτοφυλάκιό της σε αυτή την τάση. Το μερίδιο των SUV στις συνολικές παραδόσεις αυξήθηκε στο 45% (+4%). Στις ΗΠΑ, πάνω από το 80% των νέων παραδοτέων οχημάτων της Volkswagen αντιστοιχεί στα SUV. Στην Ευρώπη, το T-Roc είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις για την κατηγορία των SUV.

Η Volkswagen αναμένει ότι το 2023 θα είναι ένα ακόμη ασταθές και δύσκολο έτος, λόγω των δυσκολιών που αφορούν τον εφοδιασμό και τη διάθεση ημιαγωγών. Ωστόσο η εταιρεία αναμένει σταδιακή βελτίωση της κατάστασης, με σταθεροποίηση της παραγωγής στην πορεία του έτους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: VW ID. Buzz
Η «σούπερ γιαγιά» της VW επέστρεψε! (+video)
Volkswagen ID.3: Οι 10 λόγοι για να σκεφτείς σοβαρά το ηλεκτρικό