Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι νέες τεχνολογίες της Mazda

Ελλάδα 9:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι νέες τεχνολογίες της Mazda

ΝΕΑ

Οι νέες τεχνολογίες της Mazda

ΝΕΑ

H Mazda πιστή στην φιλοσοφία «Jinba Ittai», (οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα) σχεδίασε έξυπνες τεχνολογίες νέας γενιάς για να τις εφαρμόσει στα μοντέλα της.

Advertisement
Advertisement

Η αρχή της Mazda: «Οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα» διέπει όλα τα μοντέλα της (από τα sport ως τα SUV)

 

Από την θεωρεία στην πράξη υπάρχει μεγάλη απόσταση την οποία καλείται να γεφυρώσει η μηχανική. Στην Mazda το γνωρίζουν καλά και καταφέρνουν κλείσουν το χάσμα με τεχνολογίες όπως: Το σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel-drive (AWD) που λειτουργεί σε συνδυασμό με το G-Vectoring Control (GVC) για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών.

Advertisement
Advertisement

Σύστημα 4κίνησης i-Activ AWD

Χάρη στο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου και τις νέες τεχνολογίες μείωσης των τριβών, το σύστημα κίνησης και στους 4 τροχούς i-Activ AWD της Mazda, εξασφαλίζει σταθερότητα και ηρεμία στην οδήγηση ανεξάρτητα με τις συνθήκες, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα, οικονομία παραπλήσια με ενός οχήματος με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Advertisement

Το σύστημα 4κίνησης i-Activ AWD της Mazda διαθέτει λειτουργία αναγνώρισης φορτίου και στους 4 τροχούς και συνεργάζεται με το GVC (σύστημα για τον έλεγχο της κατανομής ροπής) ενισχύοντας το βαθμό πρόσφυσης ανεξάρτητα με το σενάριο οδήγησης. Περιορίζει επίσης το συνολικό ποσοστό των μηχανικών απωλειών και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.

Advertisement

Το πίσω διαφορικό μειώνει τη μηχανική απώλεια υιοθετώντας ρουλεμάν και τη χρήση λαδιού χαμηλού ιξώδους, μαζί με μία διάταξη που αποθηκεύει λάδι στο πάνω μέρος του, και παρέχει μόνο την απαραίτητη ποσότητα όπου και όταν απαιτείται. Ενεργώντας σε συνδυασμό, αυτές οι λύσεις αυξάνουν την ακρίβεια της μονάδας ελέγχου του συστήματος AWD μειώνοντας σημαντικά τις συνολικές μηχανικές απώλειες.

Στην αρχή της στροφής, το σύστημα AWD θα διατηρήσει την υπάρχουσα κατανομή ροπής εμπρός / πίσω για να δώσει προτεραιότητα στην καλύτερη απόκριση στη στροφή, μέσω του ελέγχου ροπής της μονάδας GVC. Μετά την αρχική ενεργοποίηση, το σύστημα AWD αυξάνει σταδιακά το ποσοστό της ροπής που αποστέλλεται στους πίσω τροχούς για να επιτύχει ουδέτερη συμπεριφορά και πιο σταθερή πορεία του αυτοκινήτου.

Ο συγχρονισμός με το GVC βελτιώνει επίσης σημαντικά την απόκριση των πίσω τροχών και τη γραμμικότητα σε σχέση με τις εντολές του οδηγού στο γκάζι. Κατά την επιτάχυνση, περισσότερη ροπή κατανέμεται στους πίσω τροχούς, καθώς αυξάνεται το κατακόρυφο φορτίο.

Advertisement

Κατά την επιβράδυνση, παρέχεται περισσότερη ροπή στους μπροστινούς τροχούς για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης πρόσφυσης και των τεσσάρων τροχών. Βελτιώνει επίσης τη δυνατότητα ελέγχου, οπότε το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται πιστά στις εντολές του οδηγού. Το σύστημα AWD προσφέρεται στα μοντέλα CX-5, CX-30 και Mazda3.

G-Vectoring Control Plus (GVC Plus)

Το GVC Plus ενσωματώνει μία τεχνολογία που ενισχύει ακόμα περισσότερο τη σταθερότητα χρησιμοποιώντας, εκτός από τον κινητήρα, και τα φρένα ώστε να ελέγξει απευθείας τις τάσεις περιστροφής του αυτοκινήτου περί τον κάθετο άξονά του.

Καθώς ο οδηγός βγαίνει από μία στροφή επιστρέφοντας το τιμόνι στην ευθεία, το GVC Plus ασκεί ελαφριά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, παρέχοντας μια σταθεροποιητική ροπή που βοηθά στην επαναφορά του αυτοκινήτου στην ευθεία. Το σύστημα πραγματοποιεί σταθερά ομαλές μεταβάσεις στις τάσεις εκτροπής  ακόμη και κάτω από συνθήκες μεγάλων δυνάμεων κατά το στρίψιμο, βελτιώνοντας την ικανότητα του αυτοκινήτου να ακολουθεί με ακρίβεια τις απότομες αλλαγές διεύθυνσης και τις γωνίες εξόδου.

Εκτός από τη βελτίωση του χειρισμού σε ελιγμούς αποφυγής σύγκρουσης έκτακτης ανάγκης, το GVC Plus προσφέρει μια αίσθηση σιγουριάς κατά την αλλαγή λωρίδων σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και κατά την οδήγηση σε χιόνι ή σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Το σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) προσφέρεται σε όλα τα μοντέλα Mazda.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο σύστημα GVC Plus από τη Mazda
Mazda CX-50: Ένα SUV που αναζητά την περιπέτεια (video)
Ποιος σχεδίασε το πιο όμορφο roadster στον κόσμο;