Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [593459]=>
  object(WP_Post)#7153 (24) {
    ["ID"]=>
    int(593459)
    ["post_author"]=>
    string(2) "58"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-13 13:01:38"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-13 11:01:38"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(41) "231113130138_2024-mercedes-GClass-teaser1"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(41) "231113130138_2024-mercedes-gclass-teaser1"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-13 13:01:38"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-13 11:01:38"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(593435)
    ["guid"]=>
    string(96) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231113130138_2024-mercedes-GClass-teaser1.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [593460]=>
  object(WP_Post)#7112 (24) {
    ["ID"]=>
    int(593460)
    ["post_author"]=>
    string(2) "58"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-13 13:04:56"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-13 11:04:56"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(41) "231113130456_2024-mercedes-GClass-teaser2"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(41) "231113130456_2024-mercedes-gclass-teaser2"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-13 13:04:56"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-13 11:04:56"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(593435)
    ["guid"]=>
    string(96) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231113130456_2024-mercedes-GClass-teaser2.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

Η Mercedes EQG έρχεται φουριόζα και ηλεκτρισμένη!

  • newsautoteam

Η Mercedes-Benz έδωσε μία ακόμα γενναία οπτική πρόγευση, για την ηλεκτρική G-Class του 2025.

Η Mercedes GClass EV ή EQG, όπως τη μάθαμε από την αποκάλυψη του πρωτότυπου, πλησιάζει πιο κοντά στην… αφετηρία της γρεαμμής παραγωγής, καθώς η εταιρεία δημοσίευσε νέες φωτογραφίες του ηλεκτρικού EQG concept και άφησε να εννοηθεί ότι θα κυκλοφορήσει «σύντομα».

Ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία κρατά τις τεχνικές λεπτομέρειες… κάτω απ’ το χαλί, το περιέγραψε ως «πραγματικό icon off-roader» και «το καλύτερο όλων των εποχών»! Η MercedesBenz συνέχισε λέγοντας ότι είναι ένα «πραγματικό G», που συνδυάζει «εκλεπτυσμένη τεχνολογία και προηγμένη ηλεκτροκίνηση».

Πέραν του «ηλεκτρισμένου» και πιο αεροδυναμικού εξωτερικού, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε, έως τώρα, στη διάθεσή μας, το εσωτερικό θα είναι ελαφρώς διαφορετικό από το σημερινό μοντέλο, καθώς θα υιοθετήσει ένα νέο τιμόνι, μια ανανεωμένη κεντρική κονσόλα, με επίσης ανανεωμένους διακόπτες και χειριστήρια. Μερικές από αυτές τις αλλαγές πιθανώς θα είναι κοινές με τις facelift συμβατικές εκδόσεις, αλλά το κουμπί G-Turn θα είναι μοναδικό για το EV.

Αυτό θα επιτρέπει στο τετρακίνητο αυτοκίνητο να κάνει τη στροφή του… τανκ, άτι που είδαμε πρόσφατα στο Zeekr 001 FR.

Η Mercedes ήταν διστακτική για τις λεπτομέρειες, αλλά το EQG αναμένεται να έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες με «τεράστια ελκτική δύναμη και δυνατότητα ελέγχου». Μπορούμε επίσης να περιμένουμε μια προαιρετική μπαταρία μεγάλης αυτονομίας, η οποία έχει χημεία ανόδου πυριτίου που υπόσχεται αύξηση 20-40% στην ενεργειακή πυκνότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μια «σημαντική» αύξηση της αυτονομίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Mercedes-AMG παρουσίασε και την GLE 53 Hybrid 4Μatic+
Λεφτά υπάρχουν για γκάζια και χλιδή!
Πόσο κοστίζει αυτή η βελτιωμένη Mercedes-AMG G 63;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ