Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Mercedes-Benz θέλει να γίνει lifestyle brand

Ελλάδα 3:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Mercedes-Benz θέλει να γίνει lifestyle brand

ΝΕΑ

Η Mercedes-Benz θέλει να γίνει lifestyle brand

ΝΕΑ

Η Mercedes-Benz φαίνεται να θέλει την επανατοποθέτησή της ως εταιρία lifestyle.

Advertisement
Advertisement

Η αλλαγή του τρόπου σκέψης και δράσης, θα γίνει αξιοποιώντας τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα και την αυξανόμενη γκάμα προϊόντων και συνδεδεμένων υπηρεσιών. Σε μια συνέντευξη στο Forbes, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Daimler, Gorden Wagener είπε: «Δεν μας βλέπει ως αυτοκινητοβιομηχανία τόσο πολύ, αλλά μια μάρκα τρόπου ζωής και πολυτέλειας, καθώς η δουλειά μας ξεπερνά τα αυτοκίνητα» και πρόσθεσε:«Έχουμε ήδη συμπεριληφθεί στη λίστα με τις πιο σημαντικές μάρκες lifestyle και το όραμά μας, για τα επόμενα 10 χρόνια, είναι να κάνουμε τη Mercedes την πιο αγαπημένη μάρκα πολυτελείας».

Ο Wagener είπε ότι οι κινήσεις και τα προϊόντα της εταιρείας από τις μάρκες: EQ, Mercedes-Benz, AMG και Maybach διαμορφώνονται από τη φιλοσοφία «Sensual Purity». Καθώς τα οχήματα γίνονται πιο ευφυή και μοντέρνα στην σχεδίαση αυξάνεται η πολυπλοκότητα τους. «Δουλεύουμε με στυλίστες, γλύπτες, σχεδιαστές εσωτερικών χώρων, σχεδιαστές μόδας για τα χρώματα εσωτερικά και εξωτερικά και τις επενδύσεις. Ζητάμε την γνώμη από τους μηχανικούς ειδικούς για λειτουργικά στοιχεία, όπως το τιμόνι και τα κουμπιά, ή τα καθίσματα. Τέλος συνεργαζόμαστε με τους συναδέλφους από το μάρκετινγκ σε διαφημιστικές καμπάνιες. Λειτουργεί λίγο σαν ορχήστρα με όλα αυτά τα στοιχεία να ενώνονται», πρόσθεσε.

Advertisement
Advertisement

Όσον αφορά τα αυτοκίνητά, Ο Wagener διαβεβαίωσε ότι τα πρωτότυπα Vision της εταιρείας είναι περίπου 80% πραγματοποιήσιμα. Κάποια Vision θα είναι τα EQ παραγωγής.