Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια είναι η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων;

Ελλάδα 16:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια είναι η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων;

ΝΕΑ

Ποια είναι η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων;

ΝΕΑ

Στη φετινή κατάταξη της διάσημης αμερικανικής εταιρείας συμβούλων Interbrand, η μάρκα βρίσκεται για άλλη μια φορά, παραμένοντας αμετάβλητη από το 2018, στην όγδοη θέση

Advertisement
Advertisement

Για έβδομη συνεχή χρονιά, η Mercedes-Benz διατηρεί τη θέση της ως η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα και η μοναδική μάρκα πολυτελείας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στο top 10 των 100 «

Καλύτερων Παγκόσμιων Εμπορικών Σημάτων». – Η αξία της εμπορικής επωνυμίας αυξήθηκε κατά 10% στα 56,103 δισεκατομμύρια δολάρια από το 2021.

Η Mercedes-Benz αύξησε την αξία του εμβληματικού της εμπορικού σήματος κατά 10% τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την έρευνα «Best Global Brands 2022» της Interbrand. Αυτό υπογραμμίζει την επιτυχημένη μετάβαση της εταιρείας προς ένα ηλεκτρικό μέλλον με έμφαση στο λογισμικό. Στόχος είναι να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα της πολυτελείας και να αξιοποιηθούν ακόμα περισσότερο οι ευκαιρίες ανάπτυξης και κερδοφορίας.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes-Benz στοχεύει να κατασκευάζει τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα στον κόσμο και να ηγηθεί στην ηλεκτροκίνηση και το λογισμικό οχημάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί μια ακόμη υψηλότερη θέση της μάρκας, η γκάμα της θα αναθεωρηθεί εκ νέου, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία τον Μάιο του 2022. Η στρατηγική απόφαση να γίνει πλήρως ηλεκτρική σε κάθε τομέα έως το 2030 – όπου οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέπουν – και ο στόχος να γίνει ανθρακικά ουδέτερη έως το 2039 ενισχύει περαιτέρω τη σύνδεση μεταξύ πολυτέλειας και βιωσιμότητας.

Advertisement

«Η σταθερή κατάταξη της Mercedes-Benz στην όγδοη θέση καθώς και η διψήφια αύξηση της αξίας της μάρκας σε περισσότερα από 56 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας πορεία. Αυτό σημαίνει, να ορίζουμε τη βιώσιμη πολυτέλεια του μέλλοντος, να βάζουμε τους πελάτες μας ακόμη περισσότερο στο επίκεντρο όλων των ενεργειών μας και να κάνουμε κάθε σημείο επαφής με τη μάρκα μας μια μοναδική εμπειρία. Με κάνει περήφανη που η δουλειά ολόκληρης της ομάδας μας για τη μάρκα αποδίδει καρπούς και αντικατοπτρίζεται σε αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα», λέει η Bettina Fetzer, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας και Marketing της Mercedes-Benz AG.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα η νέα Mercedes-Benz GLC (+τιμές)
Επίσημο: Αυτή είναι η νέα Mercedes EQE SUV
Δοκιμή: Mercedes GLE 300 d 4MATIC Coupe

Advertisement