Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Maserati απορρίπτει τις μπαταρίες Solid State

Ελλάδα 5:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Maserati απορρίπτει τις μπαταρίες Solid State

ΝΕΑ

Η Maserati απορρίπτει τις μπαταρίες Solid State

ΝΕΑ

Η Maserati δεν σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία Solid State στα σπορ ηλεκτρικά μοντέλα της.

Advertisement
Advertisement

Η Maserati έχει μπει δυναμικά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης καθώς με την βοήθεια του Ομίλου Stellantis κατάφερε να κατασκευάσει την φοβερή και τρομερή Granturismo Folgore. Το συγκεκριμένο supercar είναι από τα πιο εντυπωσιακά της κατηγορίας έχοντας τρομακτικές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα.

Ο λόγος που έχουν επιτευχθεί οι συγκεκριμένες επιδόσεις είναι η τοποθέτηση ενός τρίτου ηλεκτροκινητήρα με τεχνολογία Formula E, με τη συνολική απόδοση του μοντέλου να εκτοξεύεται στους 761 ίππους. Για να βγάλει τη μέγιστη αυτή απόδοση χρησιμοποιεί μια μεγάλη μπαταρία λιθίου τοποθετημένη στο πάτωμα χωρητικότητας 92,5 kWh με κορυφαία ταχύτητα απόκρισης.

Advertisement
Advertisement

Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτου ανυπομονούν να έρθει η στιγμή της χρήσης μπαταριών Σταθερής Κατάστασης (Solid State), ωστόσο η Maserati για την ώρα βρίσκεται απέναντι σε αυτήν την τεχνολογία. Οι μπαταρίες Solid State έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι ελαφρύτερες, μικρότερες σε διαστάσεις και πιο ασφαλής από τις μπαταρίες λιθίου, κάτι που σημαίνει ότι με την άφιξή τους θα λυθεί ένα σημαντικό πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που είναι το βάρος.

Ενώ όμως το βάρος είναι εξαιρετικά σημαντικό, ένας άλλο παράγοντας είναι εκείνος που κάνει διστακτικούς τους ανθρώπους της Maserati. Οι μπαταρίες Solid State δεν μπορούν να φτάσουν την ταχύτητα αποφόρτισης των μπαταριών λιθίου, κάτι που σημαίνει ότι για τα αυτοκίνητα επιδόσεων δεν θα είναι σε θέση να παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες.

Advertisement

Όπως λέει ο ίδιος ο Davide Danesin, επικεφαλής της Maserati: «Οι μπαταρίες Σταθερής Κατάστασης, έχουν καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο, αλλά ο χρόνος αποφόρτισής τους δεν είναι αρκετά γρήγορος για να παρέχει ενέργεια σε τρεις ηλεκτροκινητήρες με την επιθυμητή απόδοση». Από ότι φαίνεται λοιπόν η Maserati δεν θα είναι η πρώτη εταιρεία του Ομίλου Stellantis που θα χρησιμοποιήσει αυτήν την τεχνολογία.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχονται σπέσιαλ Maserati για όσους έχουν «βαθιές» τσέπες
Πιθανόν μόνο ηλεκτρική η επόμενη Maserati Levante
Maserati: Η γρήγορη φόρτιση κάνει κακό στη σπορ οδήγηση!