Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(0) {
}
    

Οι κινητήρες του Peugeot 3008 καλύπτουν όλες τις ανάγκες

  • newsautoteam

Τα διαφορετικά συστήματα πρόωσης αποτελούν ένα από τα βασικά ατού του επιτυχημένου Peugeot 3008.

Το 3008 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Peugeot και της κατηγορίας των C-SUV και αυτό βέβαια κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι.

Ένα σημαντικό ποσοστό αυτής της επιτυχίας οφείλεται βέβαια και στο ότι διαθέτει μια από τις πλέον ολοκληρωμένες γκάμες συστημάτων πρόωσης. Η οποία περιλαμβάνει συμβατικά όσο και εξηλεκτρισμένα σύνολα, υψηλής τεχνολογίας και χαμηλής κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.

Έτσι λοιπόν το 3008 είναι διαθέσιμο με τον πολυβραβευμένο turbo βενζίνης PureTech των 1.200 κυβικών, που χαρακτηρίζεται από υψηλή απόδοση που φτάνει τους 130 ίππους και τα 230 Nm, εξαιρετικά πολιτισμένη και ομαλή λειτουργία που το κάνουν να ξεχωρίζει και μάλιστα όχι μόνο μεταξύ των τρικύλινδρων συνόλων και βέβαια χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Ο PureTech 1.2 συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων όσο και με το πολύ καλό αυτόματο EAT8 με τις συνολικά 8, πολύ σωστά κλιμακωμένες σχέσεις που διευκολύνει εξαιρετικά τη δουλειά του οδηγού. Όσο για τις επιδόσεις είναι και εδώ εξαιρετικές, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,5 δεύτερα και την τελική ταχύτητα να προσεγγίζει τα 190 χλμ./ώρα.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή, ειδικά για όσους μετακινούνται αρκετά και καλύπτουν πολλά χιλιόμετρα είναι ο κινητήρας πετρελαίου των 1.500 κυβικών. Ο BlueHDi 130, όπως ονομάζεται επίσημα, αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm και συνεργάζεται με το σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 8 σχέσεων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 192 χλμ/ώρα, ενώ το 0-100 επιτυγχάνεται σε 11,5 δευτερόλεπτα.

Το 3008 είναι διαθέσιμο και με δύο από τα πιο προηγμένα plug-in υβριδικά σύνολα της αγοράς, τα Hybrid 225 και Hybrid4 300 4×4. Στην περίπτωση του Hybrid 225 συνεργάζονται ένας turbo κινητήρας βενζίνης 1.598 κ.εκ. και ένας ηλεκτροκινητήρας με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 225 ίππους και τα 360 Nm.

Το plug-in υβριδικό Peugeot 3008 μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά έως και 56 χιλιόμετρα, ενώ η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί τόσο σε κοινή οικιακή πρίζα όσο και σε wallbox. Φυσικά υπάρχουν και εξελιγμένα συστήματα ανάκτηση της κινητικής ενέργειας που αυξάνουν την ηλεκτρική αυτονομία, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ ώρα. Όσο για το 0-100 χλμ./ ώρα ο χρόνος που απαιτείται είναι μόλις 8,7 δευτερόλεπτα.

Στην περίπτωση του κορυφαίου Hybrid4 300 η Peugeot έχει ανεβάσει την απόδοση προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Και εδώ ο κινητήρας βενζίνης είναι ο turbo των 1.600 κυβικών της μάρκας που όμως εδώ συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Έτσι εξασφαλίζει και η τετρακίνηση, ενώ η συνδυαστική απόδοση είναι 300 ίπποι και 520 Nm. Που επαρκούν για ένα εντυπωσιακό 0-100 χλμ./ ώρα σε 5,9 δεύτερα και για μια τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα.

Και στις δύο εξηλεκτρισμένες εκδόσεις το κιβώτιο είναι το αυτόματο 8τάχυτο EAT8 που συνδυάζεται ιδιαίτερα καλά με τα χαρακτηριστικά απόδοσης των συγκεκριμένων συστημάτων πρόωσης, ενώ στο μέλλον θα προστεθεί και μια βασική PHEV έκδοση με συνδυαστική απόδοση 180 ίππων.

Το 3008 παραμένει ένα από τα κορυφαία SUV που κυκλοφορούν στην αγορά, κάτι που όπως αναφέραμε ευθύς εξαρχής ενισχύεται και από τα μηχανικά σύνολα που θα καλύψουν κάθε ανάγκη και εξασφαλίζουν το πάντα καλοδεχούμενο fun to drive.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Peugeot ετοιμάζεται για «επίθεση» ηλεκτρικών το 2023
Δοκιμή: Peugeot 308 1.5 BlueHDi EAT8 130 PS
Νέα plug-in υβριδική έκδοση για το Peugeot 3008

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ