Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Kimera Lancia 037 είναι «έργο τέχνης»

Ελλάδα 10:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Kimera Lancia 037 είναι «έργο τέχνης»

ΝΕΑ

Η Kimera Lancia 037 είναι «έργο τέχνης»

ΝΕΑ

Πραγματικά αξίζει να αφήσεις ότι κάνεις αυτή τη στιγμή προκειμένου να χαζέψεις αυτή την πανέμορφη Lancia 037. Όχι μόνο ξεχωρίζει, αλλά πολύ περισσότερο είναι μεμιάς ερωτεύσιμη…

Advertisement
Advertisement

Είναι έργο της Kimera Automobili από το Cuneo στη βόρεια Ιταλία. Με την ονομασία EVO37 συνδυάζει τις αναμνήσεις με το συναίσθημα του αειθαλούς 037 εμπνευσμένο από το Group B της δεκαετίας του ’80.

Ωστόσο υιοθετεί άνεση και τεχνολογία από τη σημερινή εποχή. «Η φιλοσοφία είναι κατά την εξέλιξη να διατηρήσουμε την ουσία και την ψυχή του παλιού αυτοκινήτου χωρίς να μεταβάλλουμε το DNA», επιμένει η Kimera.

Mια ομάδα έμπειρων τεχνικών που συμμετείχαν στο αρχικό project της Lancia συνεργάστηκαν με την Kimera, ιδίως με τον Miki Biasion, ο οποίος εκείνη την εποχή κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι στο τιμόνι της Delta Integrale.

Advertisement
Advertisement

Η λίστα των προμηθευτών του EVO37 είναι εξίσου εντυπωσιακή, με τις Sparco, Pirelli, Brembo και Ohlins να βρίσκονται μεταξύ των ονομάτων που απαρτίζουν τις προδιαγραφές του.

Κάτω από το καπό κρύβονται 500 ατίθασοι ίπποι παρακαλώ… Η ισχύς προέρχεται από έναν αναβαθμισμένο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,1 λίτρων που ευτυχώς εξακολουθεί να κινεί τους πίσω τροχούς.

Advertisement

Αυτός ο κινητήρας βασίζεται περίπου στο ίδιο μπλοκ με τα αρχικά 037, αλλά η χωρητικότητα έχει αυξηθεί και κάθε άλλο εξάρτημα έχει επανασχεδιαστεί υπό το άγρυπνο βλέμμα του Claudio Lombardi – ο οποίος κάνει την ίδια δουλειά τέσσερις δεκαετίες.

Πριν από κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο της Lancia ντυμένο με ριγέ αυτοκόλλητα Martini που βλέπετε στις υπέροχες φωτογραφίες κρύβεται αυτός ο άντρας που μετέβη στο σχεδιασμό κινητήρων της Ferrari F1 τη δεκαετία του ’90…

Advertisement

Το μονοκόκ πλαίσιο κάτω από τη Lancia EVO37 προέρχεται από τη Lancia Beta Montecarlo, ενισχύθηκε και βασίστηκε στη φιλοσοφία της κεντρομήχανης Delta S4.

Υιοθετεί πάνελ από ανθρακονήματα, αλλά και τις διαβολικές αναλογίες του πρωτοτύπου. Το απόβαρο ευτυχώς δεν ξεπερνά τον τόνο.

Advertisement

Εν τω μεταξύ, η ανάρτηση έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, τα φρένα έχουν ενισχυθεί σημαντικά και οι τροχοί έχουν διάσταση 18 ίντσες μπροστά και 19 πίσω.

Ότι καλύτερο δηλαδή για τη σωστή εκμετάλλευση των 500 ίππων. Η Kimera θα κατασκευάσει 37 από αυτά, με τιμή 480.000 ευρώ. Κάθε EVO37 θα είναι βαμμένο και ειδικά διαμορφωμένο με μοναδικό τρόπο. Με τις υγείες μας…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Lancia 037 ξαναζεί
Μία Lancia 037 γίνεται viral +(vid)
Όμιλος Stellantis: από κοινού εξέλιξη μοντέλων Alfa Romeo, DS και Lancia