Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Kia λανσάρει την καμπάνια Creativity Drive

Ελλάδα 3:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Kia λανσάρει την καμπάνια Creativity Drive

ΝΕΑ

Η Kia λανσάρει την καμπάνια Creativity Drive

ΝΕΑ

Η νοτιοκορεατική μάρκα εγκαινιάζει το Creativity Drive, ένα πρόγραμμα ανάπτυξης και προώθησης της δημιουργικότητας στις νέες γενιές.

Advertisement
Advertisement

Αποφασισμένη να προστατεύσει τη δημιουργικότητα για τις μελλοντικές γενιές, συμβάλλοντας στον μετριασμό της στείρας διδασκαλίας, η Kia εγκαινίασε την καμπάνια  Creativity Drive. Για να το επιτύχει αυτό, η νοτιοκορεατική εταιρεία συνεργάστηκε με κορυφαία καινοτόμα άτομα, δημιουργούς και εκπαιδευτικούς για να διερευνήσει τρόπους που θα βοηθήσουν στην προώθηση της δημιουργικότητας στην ανάπτυξη των παιδιών.

Αφορμή για το λανσάρισμα της καμπάνιας αποτέλεσαν αρκετές πρόσφατες έρευνες (μία εξ αυτών της NASA), που έδειχναν ότι οι περισσότεροι ενήλικες είναι 96% λιγότερο δημιουργικοί από τα παιδάκια πέντε ετών. Φαίνεται ότι ο τρόπος που διδάσκουμε καταστέλλει τη δημιουργικότητά μας καθώς μεγαλώνουμε.

Απαντώντας σε αυτό, η Kia φιλοξένησε πρόσφατα το “Kia Hackathon”, μια διήμερη εικονική εκδήλωση με στόχο την επίλυση μιας πρόκλησης που είναι σημαντική για όλη την κοινωνία. Πώς μπορούμε να υποκινήσουμε την αλλαγή, έτσι ώστε η δημιουργικότητα να αναγνωρίζεται ότι είναι εξίσου σημαντική με τον ανάγνωση και τη γραφή στην εκπαίδευση των νέων;

Advertisement
Advertisement

Οι συμμετέχοντες του Kia Hackathon χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Κάθε ομάδα περιελάμβανε έναν από τους τρεις καινοτόμους δημιουργούς που ωθούν τα όρια και αξιοποιούν τη δημιουργικότητα στην καθημερινότητά τους: η Dr Merritt Moore, μια Αμερικανίδα επαγγελματίας μπαλαρίνα και κβαντικός φυσικός, η Lucy McCrae, καλλιτέχνης επιστημονικής φαντασίας, σκηνοθέτης και  εφευρέτης  και ο Dr Nelly Ben Hayoun, βραβευμένος σχεδιαστής εμπειριών, σκηνοθέτης, καλλιτέχνης, δημόσιος ομιλητής και ερευνητής. Σε διάστημα 2 ημερών, οι ομάδες συζήτησαν και ανέπτυξαν τις ιδέες τους πριν παρουσιάσουν τις λύσεις τους σε μια κριτική επιτροπή υπό την προεδρία του Gregory Guillaume, Αντιπροέδρου του Kia Design Center Europe.

Από τις τρεις προτεινόμενες λύσεις που παρουσίασαν οι ομάδες κατά τη διάρκεια του Kia Hackathon, η ισχυρότερη ήταν τόσο έξυπνη όσο και διαισθητική. Βασίζεται στην απλή υπόθεση ότι τα εκπαιδευτικά μας συστήματα επικεντρώνονται κυρίως στη διδασκαλία των παιδιών να γνωρίζουν τις σωστές απαντήσεις σε σταθερές ερωτήσεις. Αντίθετα, η ομάδα πρότεινε, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να κάνουν ελεύθερα ερωτήσεις: είναι ένας πολύ πιο αποτελεσματικός τρόπος για την προώθηση της δημιουργικότητας και της επίλυσης προβλημάτων. Αυτή η υπόθεση οδήγησε την ομάδα σε μια ιδέα που χρησιμοποιούν κάρτες για να ενθαρρύνουν τα παιδιά να κάνουν περισσότερες ερωτήσεις. Η Kia θα συνεργαστεί τώρα μαζί με δημιουργικούς συνεργάτες και άλλους εμπειρογνώμονες για να αναπτύξει και να εφαρμόσει αυτήν την ιδέα σε επιτόπιες δοκιμές σε ολόκληρη την Ευρώπη για να διασφαλίσει ότι είναι ένα εμπνευσμένο και αποτελεσματικό εργαλείο για να βοηθήσει τις μελλοντικές γενιές με πιο δημιουργικό τρόπο.

Advertisement

Το Kia’s Creativity Drive έρχεται λίγο μετά το επαναλανσάρισμα της νέας εταιρικής λογοτύπησης, της αλλαγής του σλόγκαν της Kia και  της ολοκαίνουργιας φιλοσοφίας σχεδιασμού – Opposites United. Ο τολμηρός μετασχηματισμός της Kia στοχεύει στην καθιέρωση ηγετικής θέσης στη μελλοντική βιομηχανία κινητικότητας, ανανεώνοντας σχεδόν όλες τις πτυχές του προγράμματός της, από την επωνυμία και το σχεδιασμό έως τη λειτουργικότητα, την τεχνολογία, την εμπειρία χρήστη και τη βιώσιμη αποδοτικότητα.

Advertisement

Η τεχνολογική δημιουργικότητα ήταν καθοριστική για την ανάπτυξη του Kia EV6, του πρώτου αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της Kia. Το κομψό και στιλάτο crossover διαθέτει προηγμένες δυνατότητες γρήγορης φόρτισης 800V που θα επιτρέψουν φόρτιση 10 έως 80% σε μόλις 18 λεπτά, μαζί με μια  πραγματική αυτονομία άνω των 510 χιλιομέτρων. Το Kia EV6 είναι το πρώτο αποκλειστικό BEV που παράγεται από την Kia χρησιμοποιώντας την ολοκαίνουργια πλατφόρμα Electric-Global Modular (E-GMP) και η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει τη σειρά EV με 11 νέα μοντέλα BEV έως το 2026 – επτά βασισμένα στην E – GMP και τέσσερα EV με βάση τα  υπάρχοντα μοντέλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Kia Xceed 1.6D 136PS Auto 48V
Γιγαντιαία επένδυση της Hyundai Motor Group στις ΗΠΑ 
Καθ’ οδόν το νέο Toyota Land Cruiser (+vieo)

 

Advertisement