Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι ιδιοκτήτες μοντέλων ποιων εταιρειών μένουν περισσότερο ικανοποιημένοι;

Ελλάδα 4:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι ιδιοκτήτες μοντέλων ποιων εταιρειών μένουν περισσότερο ικανοποιημένοι;

ΝΕΑ

Οι ιδιοκτήτες μοντέλων ποιων εταιρειών μένουν περισσότερο ικανοποιημένοι;

ΝΕΑ

Η έρευνα της J.D. Power ανέδειξε νικητή τόσο για την κατηγορία «premium μάρκες» όσο και για τις πιο «καθημερινές» – Επηρέασε η πανδημία τις επισκέψεις στις αντιπροσωπείες;

Advertisement
Advertisement

Ολοένα και πιο ευχαριστημένοι μένουν οι Αμερικανοί οδηγοί από τις υπηρεσίες service που λαμβάνουν κατά την επίσκεψή τους στις αντιπροσωπείες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για την ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες service J.D. Power 2021 – Customer Service Index (CSI) –  η Porsche αναδείχθηκε κορυφαία premium εταιρεία σε επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της.

Το τοπ 5 των premium εταιρειών

Advertisement
Advertisement

1. Porsche – 899 βαθμοί
2. Lexus – 895 βαθμοί
3. Infiniti – 887 βαθμοί
4. Cadillac – 883 βαθμοί
5. Lincoln – 872 βαθμοί

Στην κατηγορία των αυτοκινητοβιομηχανιών μαζικής παραγωγής την πρώτη θέση κατέλαβε η MINI.

Το τοπ 5 των αυτοκινητοβιομηχανιών ευρείας παραγωγής

Advertisement

1. ΜΙΝΙ – 864 βαθμοί
2. Buick 859 – βαθμοί
3. Mitsubishi – 857 βαθμοί
4. GMC – 856 βαθμοί
5. Kia – 855 βαθμοί

Advertisement

Οι πρακτικές των εταιρειών που ενισχύουν την ικανοποίηση των πελατών

Σύμφωνα με την J.D Power, καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών διαδραματίζουν οι υπηρεσίες online πληρωμών. Από τις τελευταίες επωφελείται, όμως, μόλις το 6% των ιδιοκτητών premium οχημάτων και μόλις το 1% των κατόχων mass-market μοντέλων. Επιπροσθέτως, την ικανοποίηση μπορεί να ενισχύσει και η ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών.

«Στη ικανοποίηση των πελατών παίζει σημαντικό ρόλο η επιτυχής εκτέλεση των εργασιών κατά την πρώτη επίσκεψη του πελάτη, όπως επίσης και η εστίαση στις ανάγκες του», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Αντιπρόεδρος του τμήματος Automotive Retail της J.D. Power.

Advertisement

Σημειώνεται πως στην έρευνα συμμετείχαν 62.519 πιστοποιημένοι ιδιοκτήτες και μισθωτές οχημάτων χρονολογίας 2018-2020, με την έρευνα να διεξάγεται το διάστημα Ιούλιος-Δεκέμβριος 2020.

Η Έρευνα J.D. Power CSI εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από τις εργασίες συντήρησης και επισκευών σε εγκαταστάσεις σέρβις νέων οχημάτων. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση από το επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα 5 κριτήρια: κλείσιμο ραντεβού, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις σέρβις, ποιότητα σέρβις και σύμβουλος σέρβις.

Η έρευνα, τέλος, καταδεικνύει πως παρά την πανδημία του κορωνοϊού, και του επακόλουθου παροπλισμού πολλών αυτοκινήτων στα γκαράζ, οι επισκέψεις στις αντιπροσωπείες μειώθηκαν μόλις 6%.

Porsche-Macan-2019-b1000x600

Διαβάστε επίσης:
Μια Porsche 356 «χτισμένη» σε πλαίσιο 911 SC (render)
Η Porsche κατέχει πλέον το 1/4 της Rimac
Σε ποιόν βαρόνο ανήκε αυτή η Porsche 911 RSR;