Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

ΝΕΑ

Αυτά είναι τα ταχύτερα που έχουν αλώσει το Νurburgring!

  • newsautoteam

Το Porsche 919 Hybrid Evo κατέχει το ρεκόρ γύρου στο Nurburgring αλλά έχει ενδιαφέρον η κατάταξη και στις «μικρότερες» κατηγορίες όπου υπάρχουν επισήμως καταγεγραμμένοι χρόνοι.

Το Nurburgring έχει καθιερωθεί ως το απόλυτο μέρος δοκιμών και «απόδειξης» των ικανοτήτων κάθε καινούργιου αυτοκινήτου.

Οι προκλήσεις της πίστας με την τεράστια ποικιλία στροφών στη διαδρομή των σχεδόν 20 χιλιομέτρων, είναι αυτές που έχουν καθιερώσει τον ταχύτερο γύρο να αποτελεί μετάλλιο στο στήθος για την εταιρεία και το μοντέλο που τον πετυχαίνει. Ανάλογα με την κατηγορία των αυτοκινήτων, η κατάταξη έχει τη δική της σημασία, ενώ προφανώς ξεχωριστή μνεία αξίζει στους απόλυτα ταχύτερους γύρους που έχουν πετύχει κάποιες ειδικές και μη κατασκευές.

Ταχύτεροι γύροι

1 – Porsche 919 Hybrid Evo – 5: 19: 546

Το αυτοκίνητο ήταν 39 κιλά ελαφρύτερο από ότι όριζαν οι προδιαγραφές του Πρωταθλήματος Ανοχής στο οποίο συμμετείχε η Porsche. Με εκτενείς επεμβάσεις στην αεροδυναμική του, που βελτίωνε την αυτονομία κατά 53% και με τον υβριδικό κινητήρα V4 των 2,0 λίτρων σε επίπεδο απόδοσης 710 ίππων και τους 433 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα, ο χρόνος που έγραψε το μοντέλο της Porsche ήταν ο ταχύτερος μέχρι σήμερα. Με τον εργοστασιακό οδηγό της Porsche, Timo Bernhard πίσω από το τιμόνι, το 919 Evo προχώρησε στην… κονιορτοποίηση του προηγούμενου ρεκόρ.

2 – Volkswagen ID R – 6: 05: 336

Με το ηλεκτρικό πρωτότυπο ID R, η VW κατάφερε να κάνει κάποια ρεκόρ προκαλώντας το ενδιαφέρον του κοινού γύρω από το νέο της –τότε- δημιούργημα. Μιλάμε για πολύ δυναμικό επίτευγμα το να έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο το δεύτερο ταχύτερο γύρο στο ‘ring, το οποίο όταν παρουσιάστηκε, έκανε το ρεκόρ στην ανάβαση του Goodwood Festival of Speed αλλά και στο Tianmen Shan Big Gate Road της Κίνας.

Τα ταχύτερα «ειδικά» μη αγωνιστικά αυτοκίνητα

1 – Porsche 911 GT2 RS – 6:43:30

Η GT2 RS που έγραψε τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας ήταν εξοπλισμένο με το Manthey Performance Kit, που είχε αλλαγές στο πλαίσιο, την αεροδυναμική και τα φρένα. Το κιτ επεκτείνεται επίσης σε επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, καθώς και στα μπροστινά φτερά. Με τις επεμβάσεις στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, η αύξηση του downforce είναι πολύ σημαντική αλλά και πάλι, διατηρεί το μοντέλο στην κατηγορία των road legals. Με τον οδηγό της Porsche, Lars Kern, η Porsche 911 GT2 RS ολοκλήρωσε έναν γύρο του Nurburgring σε 6 λεπτά 43,30 δευτερόλεπτα, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 4,747 δευτερόλεπτα με μέση ταχύτητα 186 χλμ./ώρα.

2 – Mercedes-AMG GT Black Series – 6:43:62

Η δυνατότερη και πιο ικανή έκδοση της ναυαρχίδας της Mercedes-AMG πήρε το στέμμα με το χρόνο- ρεκόρ στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής από την Aventador SVJ με διαφορά ελάχιστα μεγαλύτερη από 1,3 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο με τους 720 ίππους είχε πίσω από το τιμόνι του τον οδηγό αγώνων της μάρκας στην κατηγορία GT3, Maro Engel. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών και μερικών σημείων της πίστας που είχαν υγρασία.

Ταχύτερα προσθιοκίνητα

1 – Renault Mégane RS Trophy-R – 7:40:10

Με τον turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων από το RS 300 Trophy, το νέο hot hatch περιορισμένης έκδοσης της Renault πήρε το ρεκόρ της κατηγορίας των προσθιοκίνητων hatchback τον Απρίλιο του 2019. Προφανώς, οι αλλαγές στην αεροδυναμική και η… δίαιτα που μείωσε το συνολικό βάρος κατά 130 κιλά σε σχέση με το τυπικό Megane RS, όπως φαίνεται έκαναν τη διαφορά για το Γαλλικό μοντέλο.

2 – Honda Civic Type R – 7:43:80

Η Honda το 2017 είχε πάρει το ρεκόρ γύρου του Nurburgring από το Volkswagen Golf GTI Clubsport S. Μάλιστα αυτό επιτεύχθηκε σε λιγότερο από ένα χρόνο αφού η VW έκανε τη δική της προσπάθεια με το κορυφαίο τότε Golf. Το Civic Type R είχε μόλις 10 ίππους περισσότερους από το Γερμανό ανταγωνιστή αλλά όπως φάνηκε, είχε και καλύτερες προϋποθέσεις για να διακριθεί στην απαιτητική πίστα.

Ταχύτερα ηλεκτρικά

1 – Volkswagen ID R – 6: 05: 336

Φυσικά στην πρώτη θέση φιγουράρει το μοντέλο της VW που έχει διακριθεί και στην κατηγορία των overall καλύτερων γύρων. Το ID R είναι στην κορυφαία θέση ανάμεσα στα ηλεκτρικά που έχουν δοκιμάσει τις ικανότητές τους μέσα στο Nurburgring με τον Romain Dumas πίοσω από το τιμόνι. Μάλιστα με την προσπάθειά του αυτή, άφησε στη δεύτερη θέση με διαφορά 40 δευτερολέπτων το Nio EP9.

2 – Nio EP9 – 6:45:90

Το EP9 της Nio απέκτησε το δικό του κεφάλαιο στο «βιβλίο της δόξας» των αυτοκινήτων στο ‘ring, σημειώνοντας με δεύτερη προσπάθεια ένα χρόνο που ήταν κατά 20 δευτερόλεπτα ταχύτερος σε σχέση με την πρώτη απόπειρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στο Nurburgring το νέο Range Rover (+video)
H ηλεκτρική Mercedes EQE δοκιμάζεται και στο Nürburgring (+video)
Συγκριτικό: Volkswagen Golf GTI vs Honda Civic Type R

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto