Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Ferrari ετοιμάζει επαναστατική θέση οδήγησης!

Ελλάδα 7:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Ferrari ετοιμάζει επαναστατική θέση οδήγησης!

ΝΕΑ

Η Ferrari ετοιμάζει επαναστατική θέση οδήγησης!

ΝΕΑ

Η δημοφιλής μάρκα σπορ αυτοκινήτων ψάχνει σταθερά καινοτόμους τρόπους για να βελτιώνει την οδηγική εμπειρία. Ακόμα και αν σε κάποιους ακούγονται παράδοξοι.

Advertisement
Advertisement

Η Ferrari δείχνει πώς πάντα σκέφτεται ανοιχτόμυαλα, χωρίς περιορισμούς. Η τελευταία της ευρεσιτεχνία που έχει ήδη κατατεθεί προς έγκριση στο USPTO, αφορά έναν μηχανισμό που θα επιτρέπει στη θέση οδήγησης να μετατοπίζεται εγκάρσια!

Τα σχέδια της πατέντας που αποκαλύφθηκαν, δείχνουν ότι κυριολεκτικά, ο οδηγός θα μετατοπίζεται μαζί με το κάθισμα, το τιμόνι, τα πεντάλ και όλα τα παρελκόμενα στο κέντρο.

Για να γίνει πράξη μία τέτοια λειτουργία, θα πρέπει διάφορα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου όπως τιμόνι, φρένα και γκάζι να είναι by-wire, να μην έχουν δηλαδή μηχανικά μέρη και καλώδια.

Advertisement
Advertisement

Ακόμα και σύγχρονα αυτοκίνητα με steer-by-wire έχουν κολώνες τιμονιού, αλλά αυτό δε θα μπορούσε να υφίσταται στην περίπτωση που ολόκληρη η θέση οδήγησης θα μετατοπίζεται.

Αρκετοί θα απορούν ήδη «γιατί» να προχωρήσει σε μία τόσο πολύπλοκη κίνηση η Ferrari. Ο λόγος είναι απλός: για μια αγωνιστική θέση οδήγησης!

Advertisement

Και αυτό γιατί οι μηχανικοί της εταιρεία του Μαρανέλο είναι πεπεισμένοι πως εάν ο οδηγός κάθεται κεντρικά, έχει καλύτερη εποπτεία του περιβάλλοντα χώρου του και μπορεί να πιέσει καλύτερα και με περισσότερη αυτοπεποίθηση το αυτοκίνητο σε μία πίστα.

Το πρόβλημα και το ερώτημα που γεννάται από αυτή την καινοτόμο σκέψη είναι «πού θα κάθεται ο συνεπιβάτης;». Το πιθανότερο είναι το κάθισμά του να τοποθετηθεί λίγο πιο πίσω, ώστε να αφήνει τον απαραίτητο χώρο στον οδηγό να μετατοπίζεται κεντρικά, όταν το επιλέξει.

Advertisement

Όσον αφορά στους καθρέφτες, αυτοί θα ρυθμίζονται αυτόματα, με το που ο οδηγός επιλέξει την κεντρική θέση οδήγησης. Φυσικά, θα έχουν προηγουμένως προσαρμοστεί στα δεδομένα του και θα αποθηκεύουν την επιλογή του οδηγού, ώστε να γνωρίζουν πώς θα ρυθμίζονται μετά την μετατόπιση.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Ferrari δεν είναι η πρώτη που έχει σκεφτεί κάτι τέτοιο. Η Audi παρουσίασε μία παρόμοια τεχνολογία το 2018 με το κόνσεπτ PB18 e-tron, αλλά ποτέ δεν μπήκε σε μοντέλο παραγωγής.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ξεπούλησε η Ferrari μέχρι το 2025
Έτσι θα λέγεται η πιο άγρια Ferrari 296
Ετοιμάζεται η F250, η διάδοχος της LaFerrari (+video)