Οι επισκευές των Tesla από τρακαρίσματα είναι πανάκριβες
ΝΕΑΟι επισκευές των Tesla από τρακαρίσματα είναι πανάκριβες
ΝΕΑΗ πτώση των τιμών των Tesla είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Η άλλη είναι ότι το κόστος επισκευής τους είναι ιδιαίτερα μεγάλο.
Για να έχουμε μία εικόνα του πόσο κοστίζει η χρήση ενός αυτοκινήτου, μία καλή μέθοδος είναι να δούμε την εικόνα που έχουν οι εταιρίες που διαχειρίζονται μεγάλους στόλους.
Πρόσφατη έρευνα στην Αμερική υπογραμμίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Hertz στα σχέδια επέκτασης των ηλεκτρικών οχημάτων, ιδίως όσον αφορά το στόλο των Tesla Model 3.
Η Hertz σχεδίαζε αρχικά να αγοράσει 100.000 Tesla Model 3 για τις επιχειρήσεις rideshare. Ωστόσο, η εταιρεία αντιμετώπισε απροσδόκητα προβλήματα που σχετίζονται με το υψηλό κόστος επισκευής και τις συνεχείς μειώσεις των τιμών της Tesla που επηρεάζουν την αξία μεταπώλησης των EV.
Τα προβλήματα προέκυψαν επειδή οι οδηγοί rideshare, ιδίως εκείνοι που εργάζονται για την Uber, υπέβαλαν τα οχήματά τους σε έντονη χρήση, με αποτέλεσμα να προκληθούν περισσότερες ζημιές από ό,τι είχε προβλέψει η Hertz.
Αυτό οδήγησε σε υψηλότερα περιστατικά ζημιών μεταξύ των οδηγών EV rideshare, επηρεάζοντας τα έξοδα επισκευής της εταιρείας.
Ενώ τα EV έχουν γενικά χαμηλότερο κόστος συντήρησης, το κόστος που σχετίζεται με τις επισκευές συγκρούσεων και ζημιών, ιδίως για τα Tesla, ήταν σημαντικά υψηλότερο, καθιστώντας τη συμφωνία λιγότερο συμφέρουσα για την Hertz.
Επιπλέον, οι συνεχιζόμενες μειώσεις τιμών της Tesla επηρέασαν περαιτέρω την οικονομική κατάσταση της Hertz. Οι μειωμένες τιμές των μοντέλων Tesla μείωσαν την αξία διάσωσης των οχημάτων που υπέστησαν σοβαρές ζημιές, με αποτέλεσμα μεγαλύτερες απώλειες για την εταιρεία.
Ως απάντηση σε αυτές τις προκλήσεις, η Hertz επιβραδύνει τις προσπάθειές της να επεκτείνει τον στόλο των ηλεκτρικών της.
Παρόλο που η εταιρεία εξακολουθεί να δεσμεύεται να αγοράσει 100.000 Tesla και 175.000 EV από την GM, δεν έχει βάλει στόχο τα ηλεκτρικά οχήματα να αποτελούν το ένα τέταρτο του στόλου της μέχρι το τέλος του 2024.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Hertz Stephen Scherr εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι ζημιές στα EV της θα μειωθούν με την πάροδο του χρόνου.
Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με αυτοκινητοβιομηχανίες για να διερευνήσει τρόπους μείωσης των περιστατικών που οδηγούν σε ζημιές και σχεδιάζει να στραφεί σε EV της GM, τα οποία μπορεί να έχουν χαμηλότερο αρχικό κόστος σε σύγκριση με τα οχήματα της Tesla.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η BYD απειλεί την Tesla!
Η Tesla δείχνει το δρόμο στη Lexus
Η BP μπαίνει στον κόσμο της Tesla