Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Audi RS 3: Νέο ρεκόρ στο Nurburgring

Ελλάδα 2:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi RS 3: Νέο ρεκόρ στο Nurburgring

ΝΕΑ

Audi RS 3: Νέο ρεκόρ στο Nurburgring

ΝΕΑ

Τον καλύτερο χρόνο ανάμεσα στα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας, έστω και με semi slick ελαστικά, έγραψε το RS3 της Audi με τον Frank Stippler πίσω από το τιμόνι.

Advertisement
Advertisement

Το Audi RS 3 έγινε το ταχύτερο της κατηγορίας του στην θρυλική πίστα του Nurburgring, σταματώντας το χρονόμετρο στο πραγματικά εντυπωσιακό 7:40,748.

Με χρόνο 7: 40,748 λεπτά, το νέο Audi RS 3 Sedan είναι το ταχύτερο compact μοντέλο στο Nurburgring Nordschleife. Μέσα στον Ιούνιο ο οδηγός αγώνων και εξέλιξης των μοντέλων της Audi Sport, Frank Stippler, κυριολεκτικά διέλυσε το προηγούμενο ρεκόρ γύρου της κατηγορίας, μειώνοντας το χρόνο κατά 4,64 δευτερόλεπτα.

Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, το προηγούμενο ρεκόρ στην κατηγορία το είχε από το 2019 το Renault Megane R.S. με 7:45,389, ενώ ο ταχύτερος χρόνος ανεξαρτήτως κατηγορίας για τα αυτοκίνητα παραγωγής, είναι το 6:38,835 και τον έκανε μέσα στον Ιούνιο (και αυτό) η Porsche με την 911 GT2 RS. «Είμαι περήφανος για όλη την ομάδα. Όλοι εργάστηκαν σκληρά για αυτήν την ημέρα», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής για το project Audi RS 3 Marvin Schwatter με αφορμή το χρόνο- ρεκόρ της κατηγορίας.

Advertisement
Advertisement

«Όταν ξεκινήσαμε την εξέλιξή του, δεν ξέραμε πόσο γρήγορο θα ήταν στην πραγματικά το νέο μας compact sport αυτοκίνητο μας στο Nordschleife, αλλά κατά τη διάρκεια των δοκιμών μας εδώ, είδαμε πως θα μπορούσαμε να φτάσουμε σε πολύ καλές στιγμές και να θέσουμε ένα νέο ρεκόρ» συνέχισε. Πριν από τον γύρο του ρεκόρ, η ομάδα των μηχανικών του οδηγού Frank Stippler το μόνο που ρύθμισε ήταν η πίεση των semi slick ελαστικών Pirelli P Zero Trofeo R, που προσφέρονται από την Audi στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου, για τις τρέχουσες συνθήκες της πίστας.

Ο οδηγός αμέσως μετά το ρεκόρ, δήλωσε πως «δεν έχουμε απεριόριστες ευκαιρίες να προσπαθήσουμε για ένα τέτοιο ρεκόρ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο για τον οποίο οι λεπτομέρειες παίζουν σημαντικό ρόλο και όσο αφορά στην πίεση των ελαστικών, η προσαρμογή έχει άμεση σχέση και με την απόδοση του Τorque Splitter» (ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο διαφορικό) που είναι ένα από τα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στις επιδόσεις του νέου RS 3 τόσο στην πίστα, όσο και έξω από αυτή.

Advertisement

Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται η συγκεκριμένη τεχνολογία που θεωρείται –όχι άδικα, κορυφαία- σε μοντέλο της Audi. Η λειτουργία του Torque Splitter επιτρέπει τη διανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Κατά τη δυναμική οδήγηση, αυξάνει τη ροπή στον εξωτερικό πίσω τροχό που έχει και το μεγαλύτερο φορτίο. Αυτό σημαίνει ότι στις δεξιές στροφές, υπάρχει περισσότερη ροπή στον αριστερό πίσω τροχό και το αντίθετο στις αριστερές στροφές.

Advertisement

Την εικόνα του νέου compact αυτοκινήτου επιδόσεων της Audi, συμπληρώνουν τα κεραμικά φρένα πίσω από τις ζάντες των 19 ιντσών και ο θρυλικός 5κύλινδρος κινητήρας με τους 400 ίππους. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου είναι 290 χλμ./ώρα και κάνει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα υπόθεση 3,8 δευτερολέπτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Audi θα διατηρήσει τη Singleframe μάσκα και στα ηλεκτρικά της
Το Nurburgring γίνεται διασωστικό κέντρο μετά τις πλημμύρες στη Γερμανία
Νέο Audi RS3: Πιο δυναμικό με torque splitter

Advertisement