Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

Audi 2021-1

Audi Q4 Sportback e-tron: Η σπορ γοητεία της ηλεκτροκίνησης

  • newsautoteam

Το πρώτο compact ηλεκτρικό SUV της Audi, πέρα από την εντυπωσιακή εμφάνιση και το μοναδικό τεχνολογικό του υπόβαθρο, διαθέτει και μία πιο σπορ έκδοση με την ονομασία Sportback η οποία αναδεικνύει ακόμα περισσότερο το high-tech σχέδιο του μοντέλου.

Mε το νέο Audi Q4 e-tron η Audi κάνει δυναμική εισαγωγή στην κατηγορία των compact SUV με premium χαρακτηριστικά, εντυπωσιακό design, ιδιαίτερα εξελιγμένες τεχνολογίες, μεγάλους χώρους και κορυφαίες επιδόσεις με μηδενικούς ρύπους και χαμηλά λειτουργικά έξοδα.

Στην γκάμα του μοντέλου, από το λανσάρισμά του, υπάρχει και μία δεύτερη έκδοση. Ονομάζεται Audi Q4 Sportback e-tron και είναι η πιο σπορτίφ εκδοχή του ηλεκτρικού SUV, με διαφορετικής σχεδίασης αμάξωμα και έναν πολύ πιο δυναμικό χαρακτήρα.

Η βασική διαφορά σε σχέση με το “κανονικό” Q4 Sportback e-tron αφορά την σχεδίαση του πίσω μέρους. Η χαμηλή γραμμή της οροφής δημιουργεί μία έντονη κουπέ αίσθηση, ενώ επιπλέον στοιχεία όπως η αεροτομή πάνω στο παράθυρο προσθέτει μία έξτρα σπορ πινελιά.

Οι διαφορές αυτές στην σχεδίαση του αμαξώματος έχουν οδηγήσει και σε μία σημαντική βελτίωση στην αεροδυναμική, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι για την συγκεκριμένη έκδοση στο 0,26, όταν για το “απλό” Q4 e-tron είναι στο 0,28.

Από εκεί και πέρα, η νέα αυτή σχεδιαστική προσέγγιση τονίζει ακόμα περισσότερο τον μοντέρνο χαρακτήρα της σχεδίασης του Q4 e-tron, αναδεικνύοντας καλύτερα τις φουτουριστικές γραμμές του αυτοκινήτου και υπογραμμίζοντας με ακόμα πιο έντονο τρόπο την ηλεκτρική του υπόσταση.

Στο εσωτερικό, κάνοντας χρήση τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας ΜΕΒ, το Audi Q4 e-tron Sportback είναι πολύ ευρύχωρο με τον χώρο αποσκευών να ξεκινάει από τα 535 λίτρα και να φτάνει τα 1.460 λίτρα. Ακόμα, μπορεί να μεταφέρει ρυμουλκούμενα με βάρος έως και 1.000 κιλά (με φρένα, με κλίση 12%), με τις εκδόσεις quattro να μπορούν ακόμη να φτάσουν έως και 1.200 κιλά.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση του ταμπλό, με τον πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα πολυμέσων να δημιουργούν ένα εντυπωσιακό όσο και λειτουργικό ψηφιακό περιβάλλον. Στο σαλόνι γίνεται εμφανής η αίσθηση πολυτέλειας και κορυφαίας ποιότητας ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά από τα υλικά που χρησιμοποιούνται για τον διάκοσμο είναι από ανακυκλωμένα υλικά.

Το νέο σύστημα πολυμέσων MMI με την μεγάλη οθόνη των 11,6 ιντσών προσφέρει ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει σε συστήματα διασύνδεσης (ιδιαίτερα στην έκδοση ΜΜΙ Pro) και πληροφόρησης του οδηγού, ενώ υπάρχει και δυνατότητα φωνητικών εντολών. Εντυπωσιακό είναι επίσης το πολύ μεγάλο Head Up Display που προβάλλει εμπρός από τον οδηγό όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που είναι απαραίτητες και μάλιστα σε περιβάλλον ενισχυμένης πραγματικότητας.

Η μπαταρία υψηλής τάσης βρίσκεται τοποθετημένη μεταξύ των αξόνων, εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή μαζών. Η καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας ποικίλλει από 52 kWh (55 kWh ακαθάριστο) για το Q4 35 Sportback e-tron, έως 77 (82) kWh για τη μεγάλη μπαταρία στα Q4 40 Sportback e-tron και Q4 50 Sportback e-tron quattro.

Τα Q4 35 Sportback e-tron και Q4 40 Sportback e-tron έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς, με ισχύ 170 PS (125 kW) και 204 PS (150 kW) αντίστοιχα. Η κορυφαία έκδοση Q4 50 Sportback e-tron quattro έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, υλοποιώντας ηλεκτρική τετρακίνηση quattro. Η μέγιστη ισχύς 299 PS (220 kW), εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα ενώ η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα είναι στα 180 χλμ./ώρα.

Χάρη στη μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης 125 kW, σε ιδανικές συνθήκες φορτίζεται αρκετή ενέργεια σε μόλις 10’, για κάλυψη περίπου 130 χιλιομέτρων (WLTP). Η αυτονομία φτάνει έως και 520 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP (για το πισωκίνητο Q4 40 e-tron).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρώτη επαφή με το Audi Q4 e-tron στην Ελλάδα (+video)
Το πρώτο Audi Q4 e-tron που ήρθε στην Ελλάδα
Βρείτε το δικό σας Audi Q4 e-tron

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto