Τροχαία ατυχήματα: Θεαματικά βελτιωμένη η θέση της Ελλάδας
ΝΕΑΤροχαία ατυχήματα: Θεαματικά βελτιωμένη η θέση της Ελλάδας
ΝΕΑΗ Ελλάδα πλέον συναγωνίζεται προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες με ιδιαίτερα αναπτυγμένα οδικά δίκτυα.
Ως μια από τις χώρες με τις πιο… αιματοβαμμένες ασφάλτους στην Ευρώπη, είθισται να λογίζεται εδώ και αρκετές δεκαετίες η χώρα μας. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, η οδική ασφάλεια έχει αναδειχθεί ως ένα ζήτημα ύψιστης σημασίας, και κατά συνέπεια έχει καταγραφεί σημαντική πρόοδος.
WHAT CAR
Ενδεικτικά είναι τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σχετικά με τους θανάτους στους ευρωπαϊκούς δρόμους, για το διάστημα 2007-2016 που κατατάσσουν την Ελλάδα μας δίπλα σε προηγμένα κράτη με ιδιαίτερα αναπτυγμένα οδικά δίκτυα.
Ειδικότερα, η Ελλάδα καταλαμβάνει την 11η θέση ανάμεσα στις 22 χώρες της λίστας, με τον αριθμό των θανάτων ανά 1.000 χιλιόμετρα να είναι 28,3. Μάλιστα, αφήνει πίσω της χώρες όπως τη Γερμανία, την Πολωνία και το Λουξεμβούργο, που δίνουν μακροχρόνια μάχη για τη θωράκιση των εθνικών οδικών δικτύων τους.
«Μαύρη πρωτιά» για τη Βουλγαρία με 83,1 θανάτους ανά 1.000 χλμ., με το Βέλγιο και την Ιταλία να ακολουθούν με 56,2 και 39,5 χαμένες ζωές από τροχαία αντίστοιχα.
Τα καλύτερα αποτελέσματα καταγράφει η Ιρλανδία με μόλις 5,6 θανάτους, με την πρώτη τριάδα να συμπληρώνουν οι Φινλανδία και Σουηδία με 7,9 και 11,3 θανάτους ανά 100 χλμ. αντίστοιχα.
Όπως προαναφέραμε, τα στοιχεία αφορούν το διάστημα 2007-2016. Η εικόνα στη χώρα μας πιστεύεται ότι θα βελτιωθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια μετά και την ολοκλήρωση των νέων οδικών αξόνων όπως είναι ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ), ο Άξονας Κεντρικής Ελλάδας του τμήματος Πάτρα-Πύργος-Τσάκωνα και των κάθετων αξόνων της Εγνατίας Οδού.
Διευκρινίζεται πως τα 120 χλμ./ώρα που παρουσιάζονται ως το ανώτατο όριο ταχύτητας στους δρόμους της χώρας μας, δεν ισχύει, μιας και είναι 130 χλμ./ωρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποια Lamborghini ταξινομήθηκε στην Ελλάδα τον Ιούλιο;
Κλιματική αλλαγή: Ιδού το δράμα της Ελλάδας
Όλα είναι… ρεύμα – Έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα