Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Ελλάδα εκτός επενδυτικών πλάνων των Κινέζων

Ελλάδα 10:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Ελλάδα εκτός επενδυτικών πλάνων των Κινέζων

ΝΕΑ

Η Ελλάδα εκτός επενδυτικών πλάνων των Κινέζων

ΝΕΑ

Ευρωπαϊκό επενδυτικό ντου των Κινέζικων αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες ετοιμάζουν μονάδες παραγωγής. Η Ελλάδα ακούει;

Advertisement
Advertisement

Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου είναι το μήλον της έριδος για όλες τις μεγάλες δυνάμεις της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μεταξύ αυτών και οι Κινέζοι οι οποίοι φαίνονται αποφασισμένοι να κάνουν τη μεγάλη απόβαση στην Ευρώπη, όχι μόνο με τις εξαγωγές τους αλλά και την παραγωγή αυτοκινήτων στην γηραιά ήπειρο.

Μετά την BYD που επέλεξε την Ουγγαρία, ο κινεζικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας Chery είναι έτοιμος να φέρει επανάσταση στο ευρωπαϊκό τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, θέτοντας ως στόχο τη δημιουργία εργοστασίων παραγωγής στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ηπειρωτική Ευρώπη, στοχεύοντας στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Advertisement
Advertisement

Παρά τα ταραχώδη επακόλουθα του Brexit και τις αβεβαιότητες που μαστίζουν την αυτοκινητοβιομηχανία, η Chery στοχεύει να μιμηθεί τις εξαιρετικές επιδόσεις της Hyundai και της Kia, οραματιζόμενη ένα μέλλον που θα ξεκινά αρχικά από την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο Victor Zhang, επικεφαλής της Chery στο Ηνωμένο Βασίλειο, περιέγραψε σχέδια που αντικατοπτρίζουν την επιτυχία αυτών των κορεατικών αυτοκινητοβιομηχανιών, σκοπεύοντας να κατακτήσει ένα σημαντικό μέρος των πωλήσεων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Εν μέσω της αποχώρησης της Honda από το Ηνωμένο Βασίλειο το 2022 και της απόφασης της BYD να παρακάμψει τη δημιουργία βρετανικού εργοστασίου λόγω ανησυχιών που σχετίζονται με το Brexit και τελικά να επιλέξει την Ουγγαρία, η Chery παραμένει απτόητη.

Advertisement

Ο Zhang θεωρεί ότι το σημαντικό μέγεθος της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου με περίπου 2 εκατομμύρια ετήσιες αγορές νέων αυτοκινήτων αποτελεί καταλύτη, που δικαιολογεί τη δημιουργία ενός ξεχωριστού κόμβου παραγωγής.

Advertisement

Το προτεινόμενο εργοστάσιο στο Ηνωμένο Βασίλειο στοχεύει στην παραγωγή δεξιοτίμονων οχημάτων που θα καλύπτουν τις αγορές της Βρετανίας, της Βόρειας Ιρλανδίας, της Νότιας Αφρικής, της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας.

Ταυτόχρονα, σχεδιάζεται μια δεύτερη μονάδα παραγωγής στην ηπειρωτική Ευρώπη για την κατασκευή αριστεροτίμονων αυτοκινήτων για την ηπειρωτική χώρα.

Η επικείμενη είσοδος της Chery στην ευρωπαϊκή αγορά συμπίπτει με το ντεμπούτο των οχημάτων μαζικής αγοράς με την επωνυμία Omada στο Ηνωμένο Βασίλειο αυτή την άνοιξη, ακολουθούμενη από την premium σειρά Jaecoo.

Advertisement

Παρά την έρευνα της ΕΕ σχετικά με τις κρατικές επιδοτήσεις της Κίνας προς όφελος των αυτοκινητοβιομηχανιών, ο Zhang διαβεβαιώνει ότι ο στόχος της Chery δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά στις χαμηλές τιμές. Τονίζει τη δέσμευση της εταιρείας να παρέχει προϊόντα υψηλής ποιότητας που συνοδεύονται από μια ισχυρή ταυτότητα μάρκας.

Σημειώστε πως βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή μία Κινεζικής επέλασης με μεγάλες ευκαιρίες για τις Ευρωπαϊκές χώρες να δημιουργήσουν μονάδες παραγωγής που θα ωφελήσει πολύ το ΑΕΠ τους, αφού η εξαγωγή «χρεώνετε» στην οικονομία κάθε χώρας που διαθέτει την μονάδα. Δυστυχώς η Ελλάδα δεν είναι ακόμα, καν σε αυτά τα πλάνα…

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα ακόμα μία Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία
Ασταμάτητοι οι Κινέζοι στην Ευρώπη με νέα μοντέλα
Ετοιμαστείτε (και) για το Omoda 5