Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η DMC απογειώνει τη Ferrari 296 GTB στα 900 άλογα

Ελλάδα 8:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η DMC απογειώνει τη Ferrari 296 GTB στα 900 άλογα

ΝΕΑ

Η DMC απογειώνει τη Ferrari 296 GTB στα 900 άλογα

ΝΕΑ

Η 296 GTB είναι ένα κατόρθωμα της μηχανικής και αποτελεί την πρώτη Ferrari του μέλλοντος, με το υβριδικό της σύστημα θα αποδίδει 830 ίππους που προφανώς είναι λίγοι για την DMC Tuning.

Advertisement
Advertisement

Η βελτιωτική εταιρεία, εκτός της αύξησης που υπόσχεται στην ισχύ του αυτοκινήτου, προσφέρει και επεμβάσεις στην αεροδυναμική.

Όταν η 296 GTB βγει από το Fiorano, θα έχει 830 ίππους στη διάθεση του οδηγού της, με τους 654 από αυτούς να προκύπτουν από τον V6 κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επιπλέον 165 ίπποι «έρχονται» από τον ηλεκτροκινητήρα που είναι σε θέση να κινήσει το αυτοκίνητο για 26 χιλιόμετρα. Η πρόταση της DMC όμως, θα πάει την απόδοση του μοντέλου «στα άκρα», προσθέτοντας άλλους 70 ίππους στο σύνολο.

Advertisement
Advertisement

Μέσω επεμβάσεων στη κεντρική μονάδα διαχείρισης, η DMC υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις στους υποψήφιους αγοραστές του αυτοκινήτου της Ferrari. Η DMC λέει ότι το αυτοκίνητο μετά τις φροντίδες της, θα μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 2,8 δευτερόλεπτα (2,9 χρειάζεται η εργοστασιακή).

Για να μπορεί ο οδηγός να εκμεταλλευτεί την απόδοση αυτή, η DMC προσφέρει και ένα αεροδυναμικό πακέτο που χωρίς αισθητικές «ακρότητες» υπόσχεται βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Advertisement

Στο αμάξωμα προστίθεται ένα πίσω σπόιλερ και νέες πλαϊνές ποδιές, που «κουμπώνουν» άρτια πάνω στα εργοστασιακά μέρη του αυτοκινήτου. Το κιτ των πρόσθετων στοιχείων στο αμάξωμα, ολοκληρώνεται με ένα διαχύτη και μια αεροτομή στο πίσω μέρος του καλαίσθητου αυτοκινήτου.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό συμβαίνει όταν μια Ferrari είναι σε λάθος χέρια
Ford Puma ST-Line Design: Η Mild Hybrid επιλογή (+τιμές)
Ferrari 296 GTB vs Maserati MC20: Πόσο ίδιες αλλά και πόσο διαφορετικές