Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Ferrari 296 GTB vs Maserati MC20: Πόσο ίδιες αλλά και πόσο διαφορετικές

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Η Ferrari μόλις αποκάλυψε την ολοκαίνουργια υβριδική 296 GTB και ενώ είναι επίσημα ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, φαίνεται να έχει κάποια κοινά σημεία με την Maserati MC20 (παρουσιάστηκε τον Μάιο του 2020).

Πόσο παρόμοια είναι αυτά τα δύο σπορ αυτοκίνητα με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση στους πίσω τροχούς; Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά.

Ferrari ή Maserati; Ποια από τις δύο θα επιλέγατε; Είναι τα δύο κεντρομήχανα coupe γνήσια μοντέλα των δύο ιστορικών εταιριών; Ή απλά τα… εισιτήρια για τον κόσμο των sport αυτοκινήτων; Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε απαντήσεις εξετάζοντας τους κινητήρες, την εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση, αλλά και την θέση τους στην αγορά.

Ένα από τα μεγαλύτερα… βήματα και για τα δύο αυτά αυτοκίνητα είναι ότι καταργούν τους κινητήρες V8 για χάρη ενός V6. Τα δύο αυτοκίνητα έχουν V6 τρίλιτρο turbo turbocharged μοτέρ (η Ferrari το στρογγυλοποιεί τα 2.992 κ.εκ.), με την 296 GTB να αποδίδει 663 ίππους και την MC20 στα 630. Μέχρι εδώ τα κοινά σημεία είναι πολλά, αν και η Maserati δεν έχει λόγο να ισχυριστεί ότι ο κινητήρας της ήταν κάτι νέο και τελείως δικός της.

 

Ωστόσο, σε αντίθεση με την MC20, η 296 GTB είναι υβριδική και διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα που αυξάνει την απόδοσή της στους 830 ίππους. Με αυτά τα δεδομένα η Maserati ανακοίνωσε ότι δουλεύει πάνω σε μία υβριδική έκδοση της MC20 που θα είναι  «πιο ισχυρή», οπότε ίσως θα μπορούσαμε να δούμε το χάσμα… ισχύος μεταξύ των οχημάτων να κλείνει.

Εμφάνιση

Εδώ είναι το σημείο όπου η 296 GTB και MC20 διαφέρουν περισσότερο. Εκτός από τα στοιχεία styling που δηλώνουν την ταυτότητα του μοντέλου, το μόνο πράγμα, που φαίνεται να έχουν κοινό τα δύο οχήματα είναι οι γραμμές του παραθύρου και της οροφής, αλλά και αυτές δείχνουν ελαφρώς διαφορετικές. Συνολικά, η 296 GTB, είναι λίγο λιγότερο καμπύλη από της MC20, αλλά τα «φτερά» της Ferrari είναι πιο έντονα και τονίζονται περισσότερο από την πιο όρθια τοποθέτηση της πίσω εισαγωγής.

Τα δύο αυτοκίνητα καταφέρνουν να ενσωματώσουν τα πίσω φώτα τους με διαφορετικούς τρόπους. Η Maserati έχει δύο τελικά εξατμίσεων και ο διαχύτης συνεχίζεται μέχρι τον προφυλακτήρα, ενώ η Ferrari έχει μία κεντρική εξάτμιση και διατηρεί το διαχύτη ξεχωριστό από τον προφυλακτήρα, δημιουργώντας ένα ελαφρώς λιγότερο σπορ, αλλά πολύ πιο κομψό πίσω τμήμα.

Εξωτερικά, και τα δύο αυτοκίνητα δείχνουν την ταυτότητά τους. Η Maserati έχει την χαρακτηριστική «μάσκα», ενώ η Ferrari μοιάζει λίγο διαφορετική από κάποια μοντέλα του παρελθόντος. Ο λόγος είναι η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Scuderia η οποία συνεχίζει την προσπάθεια που έκανε με αυτοκίνητα όπως η SF90 Stradale και η Roma .

maserati_mc20

Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός τους είναι αισθητά διαφορετικός, αλλά η διάταξή τους είναι παρόμοια, με τα δύο να διαθέτουν μια μακρά οριζόντια κονσόλα αποσυνδεμένη οπτικά από το λεπτό κεντρικό τούνελ μετάδοσης. Η Ferrari είναι πιο επικεντρωμένη στον οδηγό, χωρίς την οθόνη ψυχαγωγίας, αλλά έχει επίσης πιο κομψές ρέουσες γραμμές και επιφάνειες με δερμάτινη επένδυση. Η Maserati, από την άλλη πλευρά, φαίνεται λίγο πιο σπορ με τον σχεδιασμό χωρίς ακμές και την άφθονη χρήση ινών άνθρακα στις επενδύσεις.

Τα δύο αυτοκίνητα είναι ισχυρά, ιταλικά supercars με τον κινητήρα στο κέντρο, αλλά εδώ τελειώνουν οι ομοιότητες. Λόγω των διαφορετικών φιλοσοφιών της μάρκας και των τμημάτων της αγοράς, το μοντέλο της Maserati ξεκινά από 210.000 ευρώ, το οποίο δεν είναι φθηνό, αλλά η 296 GTB, η οποία θεωρητικά είναι το entry level αυτοκίνητο της Ferrari, ξεκινά από 269.000 ευρώ

Συνολικά, η Ferrari φαίνεται να είναι όχι μόνο πιο ισχυρή, αλλά και η πιο κομψή από την Maserati. Ενώ στα χαρτιά μπορεί να έχουν κάποιες ομοιότητες, όπως η χρήση twin-turbo κινητήρες V6 και κίνηση στους πίσω τροχούς, στο τέλος στοχεύουν σε διαφορετικούς πελάτες.

Ποιο θα αποδειχτεί το πιο συναρπαστικό στη οδήγηση; Οι πίνακες των τεχνικών χαρακτηριστικών δεν μπορούν να το πουν. Θα πρέπει να περιμένουμε λίγο περισσότερο για να τα οδηγήσουμε και να το μάθουμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Maserati MC20: Στην πίστα (video)
Ferrari 296 GTB: Το νέο ιταλικό κομψοτέχνημα (video)
Η Ferrari επεκτείνεται σε ένδυση και εστίαση

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto