Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Cupra εμπιστεύτηκε την εξέλιξη του Born σε οδηγούς αγώνων

Ελλάδα 15:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Cupra εμπιστεύτηκε την εξέλιξη του Born σε οδηγούς αγώνων

ΝΕΑ

Η Cupra εμπιστεύτηκε την εξέλιξη του Born σε οδηγούς αγώνων

ΝΕΑ

Οι Mattias Ekstrom και Jordi Gene είναι οι δύο οδηγοί αγώνων που βρίσκονται πίσω από την εξέλιξη του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Cupra Born.

Advertisement
Advertisement

Η «βοήθεια» από τους οδηγούς αγώνων Mattias Ekstrom και Jordi Gene, προκύπτει από το ότι εκείνοι θα διασφαλίσουν πως το αυτοκίνητο θα είναι ιδανικό για κάθε οδηγό.

Ο Ekstrom, δύο φορές πρωταθλητής DTM και παγκόσμιος πρωταθλητής FIA Rallycross, καθώς και ο Gene, νικητής (στην κατηγορία του) στο Le Mans, λένε πως η αποστολή τους ήταν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο στα όριά του στην πίστα, καθώς έτσι θα διασφάλιζαν την πολύ καλή συμπεριφορά του σε όλες τις συνθήκες.

Advertisement
Advertisement

«Θέλουμε τα αυτοκίνητα της Cupra να είναι ακριβή στο χειρισμό τους, δυναμικά και να μεταδίδουν βέλτιστα την αίσθηση του δρόμου», δήλωσε η Marta Almuni, Τεχνική Διευθύντρια στο τμήμα εξέλιξης του Born. «Αυτό είναι κάτι που αυτοί οι επαγγελματίες οδηγοί ξέρουν πώς να το αναγνωρίζουν πολύ καλά, επομένως αξιοποιούμε την εμπειρία και τις συμβουλές τους για τα σημεία στα οποία πρέπει να εργαστούμε για να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή αίσθηση».

Οι οδηγοί μεταφέρθηκαν σε μια παγωμένη λίμνη στη Λαπωνία που μετατράπηκε σε πίστα αγώνων για να διασφαλιστεί ότι ακόμη και σε καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης, το αυτοκίνητο μπορεί πραγματικά να αντεπεξέλθει. Φυσικά, οι δοκιμές δεν περιορίστηκαν μόνο σε τέτοιες συνθήκες με παγωμένο τερέν.

Advertisement

«Στεγνή, υγρή και παγωμένη άσφαλτος, χαλίκι, χιόνι, χωματόδρομος και λείες επιφάνειες… φροντίσαμε να αποδίδει παντού όπως πρέπει το αυτοκίνητο. Το Cupra Born είναι τόσο ευέλικτο που είναι κατάλληλο για οποιονδήποτε, από τον πιο προσεκτικό οδηγό μέχρι εκείνον που αναζητά τη μέγιστη απόλαυση στην οδήγηση» είπε ο Ekstrom. Όπως και άλλα αυτοκίνητα του Ομίλου Volkswagen, το Born έχει το σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC).

Advertisement

Επίσης, έχει και το e-Boost, το οποίο όπως υποδηλώνει το όνομα, δίνει στον οδηγό επιπλέον 27 ίππους για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Λειτουργεί σε ταχύτητες από 80 έως 120 χλμ./ώρα και για λίγο ο ηλεκτροκινητήρας του Born, αποδίδει 231 ίππους (από 204 που είναι σε κανονικές συνθήκες). Στη δουλειά των Ekstrοm και Gene, οφείλεται και η βελτιωμένη αίσθηση του τιμονιού. Δεδομένου ότι αυτό είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας με κίνηση στους πίσω τροχούς, βασίστηκαν στους οδηγούς των αγωνιστικών αυτοκινήτων για να διασφαλίσουν ότι η αίσθηση του τιμονιού του Born ήταν σωστή.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο CUPRA Born στη Βαρκελώνη
Cupra και Ekstrom οι Πρωταθλητές του Pure ETCR
Μικρότσιπ made in Europe θέλει ο ACEA!