Η Bosch κατηγορεί την EE για… εμμονή με την ηλεκτροκίνηση!
ΝΕΑΗ Bosch κατηγορεί την EE για… εμμονή με την ηλεκτροκίνηση!
ΝΕΑΗ γερμανική βιομηχανία καλεί τους πολιτικούς να αλλάξουν στάση έναντι των κινητήρων εσωτερικής καύσης και να κοιτάξουν καλύτερα τα συνθετικά καύσιμα.
WHAT CAR
Η γερμανική Bosch στρέφεται εναντίον των πολιτικών της ΕΕ όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση και παρά το γεγονός ότι αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές εξαρτημάτων αυτοκινήτων της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα, η Bosch εκτιμά πως η ΕΕ έχει “εμμονή” με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παραβλέποντας άλλες μεθόδους μείωσης των εκπομπών ρύπων, διατηρώντας όμως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Να σημειωθεί πως η εταιρεία έχει ήδη επενδύσει 5 δις ευρώ σε τεχνολογίες που αφορούν τα EVs. Επιπλέον, ενισχύει την δυναμικότητά της όσον αφορά τα υδρογονοκίνητα οχήματα. Ωστόσο, το σημαντικότερο είναι πως η Bosch “πιστεύει” ακόμα στους κινητήρες βενζίνης και diesel. Ο μεγάλος κατασκευαστής θεωρεί πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel έχουν εξελιχθεί τόσο ώστε να μην έχουν αξιοσημείωτο αντίκτυπο στην ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα.
Ο Volkmar Denner, CEO της Bosch, κατηγορεί την ΕΕ ότι έχει έναν κοντόφθαλμο στόχο και αναρωτιέται γιατί η Ευρώπη δεν έχει κάνει τίποτα για να ανακαλύψει τα προτερήματα του υδρογόνου, καθώς και των συνθετικών και ανανεώσιμων καυσίμων, επισημαίντας ότι: «Η κλιματική δράση δεν θα έπρεπε να ταυτίζεται με το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης αλλά με το τέλος των ορυκτών καυσίμων. Και ενώ η ηλεκτροκίνηση και η πράσινη ενέργεια καθιστούν τις οδικές μεταφορές να έχουν ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, το ίδιο κάνουν και τα συνθετικά καύσιμα.
Όταν ο Kennedy ανακοίνωσε τον φιλόδοξο στόχο της αποστολής ενός ανθρώπου στο φεγγάρι άφησε τους μηχανικούς να αποφασίσουν πώς θα το επιτύχουν. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διατρέχει τον κίνδυνο να κάνει το αντίστροφο. Με την πολιτική της, η οποία στην πραγματικότητα ισοδυναμεί με μονοπώλιο τεχνολογίας, η προσγείωση στη Σελήνη δεν θα είχε πετύχει. Οι πιθανές διαδρομές για την κλιματική δράση διακόπτονται αυτήν τη στιγμή.»
Ο Denner αναφέρθηκε και στο επερχόμενο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 7. Όπως και αρκετοί κατασκευαστές οχημάτων, έτσι και ο ίδιος δε συμφωνεί με τις αλλαγές που θα επιφέρει. Αυτό διότι ουσιαστικά επιβάλλει την πλήρη κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Το Euro 7 δεν αναμένεται σε ισχύ πριν το 2025. Σε κάθε περίπτωση, η Bosch θα συνεχίσει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης τουλάχιστον για 20-30 χρόνια ακόμα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Bosch φέρνει φθηνούς αισθητήρες για αυτόνομη οδήγηση
Ηλεκτροκίνηση: Κρατική… τρικλοποδιά στην κρατική επιδότηση
Πρόγραμμα-μαμούθ 800 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης