
H βρετανική φίρμα μεταβαίνει σταδιακά προς τον εξηλεκτρισμό της και όπως είναι λογικό χρόνο με το χρόνο θα εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ο δρόμος προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό έχει ως τίμημα τον εμβληματικό W12 που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοτέρ της μάρκας εδώ και πολλές δεκαετίες.
Ωστόσο, όλα τα καλά κάποια στιγμή τελειώνουν. Έτσι και ο W12 θα σταματήσει να παράγεται στις εγκαταστάσεις της Bentley σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα. Συγκεκριμένα, ο τελευταίος W12 θα κατασκευαστεί τον Απρίλιο του 2014 και με τη συνολική του παραγωγή να έχει ξεπεράσει τις 105.000 μονάδες.
Ο τερματισμός της παραγωγής του W12 θα συμπέσει μαζί με την παρουσίαση της Batur. Η οποία θα έχει έναν εξηλεκτρισμένο W12 των 6,0 λίτρων ώστε να αναδείξει την Batur ως την πιο ισχυρή Bentley -με θερμικό κινητήρα- που έχει υπάρξει ποτέ.
Πάντως και ο W12 δεν αναμένεται να μείνει και πολύ στην παραγωγή. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας το βάρος θα πέσει στους υβριδικούς V6 και V8, ενώ προς τα μέσα (της δεκαετίας) αναμένεται να έχουμε δει την πρώτη πλήρως ηλεκτρική Bentley.
Αξιοσημείωτο είναι πως μέχρι το 2025 κάθε μοντέλο της Bentley θα έχει μία PHEV έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Bentley Mulliner: O ορισμός της εξατομίκευσης
Γιατί επιστρέφουν τα αγαλματάκια στα αυτοκίνητα;
Το ηχοσύστημα Naim στη Bentley κοστίζει όσο ένα μικρό αυτοκίνητο
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Εκλογές 2023
Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.
Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ